پیام تبریک استاندار خوزستان بمناسبت روز وکیل

استاندار خوزستان در پیامی 7 اسفند ماه، سالروز استقلال کانون وکلا و روز وکیل را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استاندار خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در متن این پیام ضمن تبریک 7 اسفند ماه، سالروز استقلال کانون وکلا و روز وکیل گفت: فعالیت و حضور وکلا به تحقق آرمان عدالت خواهی در جامعه منجر می شود.

در ادامه این پیام آمده است: نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران دارای 2 رکن قضاوت و وکالت است که هر 2 مقوله دارای جایگاه و اهمیت ویژه ای هستند و می توانند زمینه ساز اعتماد و اطمینان مردم باشند.

حضور وکلا در جامعه به تحقق آرمان ها و عدالت جویی و احقاق حق برای مردم منجر می شود و رابطه ای مستقیم با حقوق مردم در سطح جامعه دارد.

وکلا در کشور عزیزمان ایران، همواره جز زحمتکش ترین و پاک ترین اقشار جامعه هستند و زحمات این عزیزان در عرصه صحیح دادرسی و تسهیل مشکلات حقوقی و قضایی مردم بر کسی پوشیده نیست.

امروز می توان کانون وکلای استان خوزستان را از بهترین، منظم ترین و پیگیرترین نهادها و کانون ها در سطح استان نام برد و سالیان سال است که این کانون توانسته است در سطح بالایی، کارآیی و توانمندی های خود را نشان دهد.

اینجانب، 7 اسفند ماه، روز وکیل را به جامعه و کانون وکلای استان خوزستان تبریک عرض می کنم و از خداوند بزرگ آرزوی توفیق و سربلندی برای همه این بزرگواران مسئلت دارم.

انتهای پیام/گ

استاندار خوزستان  روز وکیل را تبریک گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.