اعزام دانشجویان فارس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

بیش از ۵ هزار دانشجوی دانشگاه‌های استان فارس به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

اعزام دانشجویان فارس به مناطق عملیاتی دفاع مقدسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احسان مدبری جانشین بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور دانشجویی در استان فارس با شعار «از دانشگاه تا دانشگاه، جوان انقلابی، پرچمدار پیشرفت» برگزار می‌شود، گفت: پنج هزار و ۷۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های استان فارس به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی افزود: هدف از برگزاری این اردو، تبیین و ترویج فرهنگ و معارف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان دانشجو است.

مدبری بیان کرد: این برنامه برای تبیین و ترویج رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بیان عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی و زنده نگه‌داشتن یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با نام‌گذاری کاروان‌های راهیان نور متبرک به اسما شهدای دانشجوی مدافع حرم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری اردو‌های راهیان نور از پایان بهمن ماه تا پایان تعطیلات فروردین است، گفت: بیش از ۵۷۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان فارس به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند که ۱۷۰۰ نفر به صورت کاروان‌های مستقل و بیش از ۴۰۰۰ دانشجو به صورت متمرکز اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ دانشجو نیز در لحظه سال تحویل ۹۷ در مناطق عملیاتی خوزستان حضور دارند، گفت: بازدید از یادمان‌های طلائیه، علقمه، شلمچه، خرمشهر، فکه، هویزه، معراج شهدای اهواز و حضور در رزمایش پادگان شهید مسعودیان و زیارت یادمان‌های شهید باکری، چمران و شهید باقری از برنامه‌های کاروان‌های دانشجویی است.

مسئول قرارگاه راهیان نور بسیج دانشجویی استان فارس از تشکیل ستاد راهیان نور دانشجویی در سطح استان فارس و در بسیج دانشجویی شهرستان‌های این استان خبر داد و تصریح کرد: این ناحیه در راستای حمایت از دفاتر بسیج دانشجویی در برگزاری اردو‌های راهیان نور دانشجویی در دانشگاه‌ها اقدام به راه‌اندازی قرارگاه راهیان نور دانشجویی در این استان کرده است.
انتهای پیام/ر

اعزام بیش از ۵ هزار دانشجوی دانشگاه‌های فارس به مناطق عملیاتی جنوب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار