مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: به طور متوسط روزانه ۶۶ مورد ازدواج در استان کرمان انجام می شود.

ثبت 66 مورد ازدواج به طور روزانه در استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  طی تماس تلفنی با رضا طالبی زاده، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان متوسط نرخ طلاق در کشور طی ۱۰ ماه امسال را چهار درصد عنوان کرد و گفت: به طور متوسط روزانه ۶۶ مورد ازدواج در استان کرمان انجام می شود.

وی افزود: طی مدت گفته شده ۲۰ هزار و ۱۲۹ واقعه ازدواج در دفاتر ازدواج و طلاق این استان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه آمار ازدواج در استان در مقایسه با پارسال سه درصد کاهش یافته است ، افزود: متوسط ازدواج طی ۱۰ ماه امسال در کشور هفت درصد کاهش یافته است.

طالبی زاده به جایگاه چهارم کرمان در این خصوص اشاره کرد و یادآورشد: این استان در مقایسه با سایر استان ها از وضعیت مناسبی برخوردار است.

وی همچنین آمار طلاق ثبت شده طی ۱۰ ماه امسال را چهار هزار و ۴۷۹ واقعه عنوان و تصریح کرد: آمار طلاق در کرمان در مقایسه با سال گذشته دو درصد افزایش یافته است.

طالبی زاده همچنین با اشاره به اینکه روزانه به طور متوسط ۱۴ واقعه طلاق در استان کرمان رخ می دهد، اظهار کرد: استان کرمان با نرخ دو درصدی جایگاه ۲۲ کشور را به خود اختصاص داد است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به اینکه در مدت گفته شده طور متوسط به ازای هر ۱۰۰ واقعه ازدواج ۲۱ واقعه طلاق به ثبت رسیده است، افزود: در واقع در ازای هر پنج ازدواج ثبت شده یک واقعه طلاق وجود دارد.


انتهای پیام/س

روزانه ۶۶ مورد ازدواج در استان کرمان انجام می شود

برچسب ها: ازدواج ، ثبت اسناد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار