آموزش‌های پیش از ازدواج از ۲ به ۶ ساعت افزایش یافته است

مدیر پیشگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت:طبق آئین نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی آموزش‌های پیش از ازدواج از ۲ ساعت به ۶ ساعت افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محبوبه میرزابیگی مدیر پیشگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: کارگاه های آموزشی تربیت مربی حقوقی آموزش پیش از ازدواج با حضور وکلاء و حقوقدانان در کرمان برگزار می گردد.


این مقام قضائی گفت:هدف از برگزاری این کارگاه تحقق بخشیدن به سیاست های کلی خانواده ابلاغی مقام معظم رهبری که بر ضرورت تحکیم خانواده از طریق آموزش های پیش، حین و پس از ازدواج تاکید دارند، می باشد.


وی افزود: براساس آئین نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی آموزش های پیش از ازدواج که تاکنون 2ساعت بود و بیشتر بحث آموزش بهداشت و مسائل جنسی را شامل می شد به 6 ساعت ارتقاء یافته و چهار موضوع آموزش بهداشت و مسائل جنسی، روانشناسی خانواده، اخلاق و احکام خانواده و حقوق خانواده را با تاکید بر مسائل حقوقی ازدواج و خانواده مانند آثار حقوقی نکاح، باید و نبایدهای حقوق خانواده، اصول اخلاقی که زوجین باید بدانند و قوامیت وتمکین را در بر می گیرد.


وی یادآور شد: با برگزاری این کارگاه آموزشی و با احراز صلاحیت مربیان، حقوقدانان نسبت به ارائه آموزش ها به افراد در شرف ازدواج اقدام می نمایند.

انتهای پیام/ی

آموزش های پیش از ازدواج افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار