دیدار معاون امور جوانان کرمان با وزرای ورزش، دادگستری و ارتباطات

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان به همراه اعضای مجمع جوانان استان کرمان در حاشیه نشست مجمع ملی سمن های جوانان کشور در هتل شیراز با وزرای ورزش، دادگستری و ارتباطات دیدار ‌و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  روح الله اسدی، در دیدار با وزیر دادگستری در خصوص شناسه ملی سمن های جوانان با وی گفتگو کرد.

سیدعلیرضا آوایی در این نشست ضمن تاکید بر نقش سمن های مردم نهاد در اصلاح رویه ها، برای رصد مسائل سازمان های مردم نهاد جوانان و برگزاری جلسه با سمن های استان اعلام آمادگی کرد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز خواستار استفاده از ظرفیت سمن ها برای فرهنگ سازی و استفاده موثر از فضای مجازی شد.

 جهرمی نیز، استقبال کرد تا برای ارتقای سواد رسانه ای از این ظرفیت استفاده شود و برای حمایت از اپلیکیشن های داخلی که یک مورد از آن در خصوص مباحث ازدواج (توسط موسسه کلبه آسمانی در حال ساخت است) نیز قول مساعدت داد.

اسدی در جلسه با وزیر ورزش و جوانان هم بر توجه جامع تر به ستاد ساماندهی از طریق  هماهنگی وزارتخانه با وزارت کشور برای حمایت بیشتر از این ستاد تأکید کرد.

 سلطانی فر، در خصوص مباحثی مانند برگزاری نمایشگاه و جشنواره قول مساعد داد، به زودی تفاهم نامه ای با وزارتخانه های مربوطه منعقد و مشکلات فعالیت سمن ها مرتفع شود.

انتهای پیام/ب

نشست مجمع ملی سمن های جوانان کشور در هتل شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار