آموزش‌های سوادآموزی ویژه زندانیان بوشهری

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: زندانیان بوشهری آموزش‌های سوادآموزی می‌بینند.

آموزش‌های سوادآموزی ویژه زندانیان بوشهریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا دانش فر صبح چهارشنبه در نشست با مسئولان زندان‌های استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه سوادآموزی در بین اقشار مختلف در استان بوشهر تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: آموزش سوادآموزی در زندان‌ها به عنوان یکی از برنامه‌های مهم در دستور کار است و با همراهی و مشارکت صورت گرفته شاهد استقبال خوبی از سوی برنامه‌های سواد آموزی در زندان‌های استان هستیم.

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: در کلاس‌های سوادآموزی که امسال در زندان‌های استان برگزار شد ۸۱ نفر مشغول به تحصیل و یادگیری شدند.

وی ادامه داد: زندانیان در مرکز یادگیری محلی زندان مرکزی بوشهر در قالب کلاس‌های مختلف از جمله آموزش کلاسی، خودآموز و آموزش فرد به فرد آموزش می‌بینند.

دانش‌فر از تولید محتوای خاص آموزشی برای زندانیان خبر داد و افزود: هماهنگی و همکاری خوبی بین آموزش و پرورش و اداره زندان‌ها برای ارائه آموزش سوادآموزی و تحصیل زندانیان فراهم شده است.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از دیگر اقدامات می‌توان به ایجاد حلقه‌های کتابخوانی و تامین کتب مورد نیاز زندانیان بی‌سواد اشاره کرد.

انتهای پیام/م

زندانیان بوشهری آموزش‌های سوادآموزی می‌بینند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.