آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در ماهشهر

رییس هیات وزنه برداری خوزستان از آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشور با حضور نفرات اصلی از امروز در شهرستان ماهشهر خبر داد.

خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید علیرضا قریشی، رییس هیات وزنه برداری خوزستان با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در ماهشهر بیان داشت: این اردوی آماده سازی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا با حضور 20 وزنه بردار برتر کشور به مدت 20 روز این شهرستان برگزار می گردد.

وی در ادامه تصریح کرد: محمد امین علیپور (77 کیلوگرم)، علی مکوندی (85 کیلوگرم)، سید ایوب موسوی (94 کیلوگرم) و میلاد رهبری نژاد (105 کیلوگرم) 4 وزنه برداری خوزستانی هستند که در این اردو حضور دارند.

قریشی با اشاره به نزدیکی مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر در اهواز اذعان داشت: وزنه برداران خوزستانی اکنون در اردوی تیم منتخب استان برای حضور در رقابت های جام فجر هستند و پس از آن به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان در ادامه به رقابت های بین المللی جام فجر اشاره و اظهار کرد: با توجه به برگزار شدن این مسابقات به صورت بین المللی، طبق قانون فدراسیون جهانی از هر کشور تنها یک تیم اجازه ورود در این رقابت ها را دارد، به همین دلیل تیم منتخب خوزستان به نمایندگی از ایران در این پیکارها حضور می یابد.

وی، وزنه برداری خوزستان را ویترین وزنه برداری کشور عنوان کرد و گفت: انتظار می رود که سومین دوره رقابت های جام فجر در سطح بالایی برگزار شود.

سید علیرضا قریشی به پرداخت جایزه دلاری به نفرات و تیم های برتر این رقابت ها اشاره و بیان کرد: بسیاری از بازیکنان تیم ملی دوست داشتند که در این مسابقات شرکت کنند، اما طبق قانون هر تیم می تواند از 8 وزنه بردار استفاده کند.

وی در ادامه به حضور رحمان اورامه (94 کیلوگرم) و افشین طاهری (85 کیلوگرم) در اردوی تیم ملی جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: علی چسباوی، مهدی خلجی، علی صالح پور و ابوالفضل جمعه پور نیز هم اکنون در اردوی تیم ملی نوجوانان مشغول تمرین هستند.

انتهای پیام/گ

اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.