بازدید مدیرکل ورزش کرمان از روند اردوی تیم ملی بدمینتون

مدیرکل ورزش و جوانان استان از روند اردوی تیم ملی بدمینتون رده های سنی پایه که به میزبانی کرمان در خانه بدمینتون در حال برگزاریست، بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدتقی امیری خراسانی در حاشیه ی این بازدید در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان با اعلام اینکه رشته پرهیجان بدمینتون هم در قالب قهرمانی و هم در بحث همگانی جایگاه ویژه ای دارد، گفت: با برنامه ریزی هایی که در سطح فدراسیون و هیئت بویژه هیئت بدمینتون استان کرمان انجام شده در بخش پایه اقدامات خوبی انجام شده است.

وی ضمن تقدیر از اقدامات محمدی، رییس هیئت بدمینتون استان کرمان افزود: ما شاهد انجام فعالیت های فرآون، بهینه و مناسب با کارآیی بالایی از وی هستیم که جا دارد از خدمات ایشان تشکر کنیم.

امیری خراسانی به چندمین مرحله میزبانی کرمان در اردوهای آمادگی تیم ملی و رقابت های انتخابی تیم ملی در رده های خردسالان، نونهالان و نوجوانان اشاره و تصریح کرد: این اتفاق خوبی برای استان کرمان  است و نتیجه ی آن می تواند حداقل حضور یک یا دو تن از این  ورزشکاران در سال های متمادی و آینده در سطح ملی باشد.

وی به بیان حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان از برنامه های این هیئت پرداخت و یادآور شد: تلاش کرده ایم در بخش قهرمانی حمایت خاص  خود را از این رشته داشته باشیم، در جشنواره های استعدادیابی هم این حمایت ها را تداوم بخشیدیم و از دوستان خواستیم اردوهای تیم ملی  و میزبانی مسابقات کشوری را در استان داشته باشیم، چرا که هر چه ما بتوانیم داوران، مربیان و بازیکنان سایر استان ها را به کرمان دعوت کنیم همین خودش می تواند انتقال تجربه ای برای ورزشکاران باشد.

امیری خراسانی با ابراز خرسندی از خدمات انجام شده در  بُعد همگانی این رشته ی ورزشی گفت: خوشبختانه هیئت بدمینتون کارهای خوبی در پارک ها و ... داشته است، همچنین اینکه ما از دوستان خواستم کمیته همگانی هیئت را تشکیل دهند که این کار انجام شد و در همین راستا هم فعالیت هایی دارد انجام می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون در پارک ها بدمینتون با فعالیت خودجوش بیشتری در حال انجام هست، ابراز امیدواری کرد: با همکاری شهرداری، هیئت ورزش های همگانی و هیئت بدمینتون بتوانیم فعالیت های بهتر همگانی را به صورت سازمان یافته تر مشاهده کنیم.

امیری خراسانی در این بازدید ضمن مشاهده ی روند اردوی تیم ملی رده های سنی پایه در کرمان از نزدیک با بازیکنان حاضر در اردو به گفتگو پرداخت.

وی خطاب به این بازیکنان افزود: به این توجه کنید که قهرمانان دنیا همه ی شرایط، برایشان مهیا نبوده بلکه زحمت کشیده اند و ضمن تلاش های فرآوان، از فرصت هایشان به نحو احسنت استفاده کرده اند تا به آن موفقیت ها دست یافته اند.

امیری خراسانی تصریح کرد: مطمئناً با توکل بر خدا، دعای خیر پدر و مادر، درس خوندن و تمرین و ممارست بر اساس حرفهای مربی می توانید جزو قهرمانان باشید.

در پایان این بازدید از دکتر امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به واسطه ی حمایت های فرآوانشان از رشته ی ورزشی بدمینتون و حسن نوربحش، پیشکسوت با اهدای لوحی تقدیر شد.

اردوی تیم ملی بدمینتون رده های سنی پایه از 9 اسفند جاری به میزبانی کرمان آغاز شده است و تا 11 همین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

اردوی تیم ملی بدمینتون رده های سنی پایه در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.