تقدیر از خانواده شهدا در یادواره شهدای منطقه انسجام

با حضور امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی یادواره شهدای منطقه انسجام قم برگزار شد، و تقدیر از خانواده شهدا یکی دیگر از بخش‌های این مراسم بود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛باحضور نماینده قم در مجلس شورای اسلامی یادواره شهدای منطقه انسجام قم شامگاه جمعه در مسجد جوادالائمه (ع) برگزار شد.

امیر آبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، سردار احمدی فرمانده سپاه قم، حجت‌الاسلام سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قم،سرهنگ مرادی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع)، بی‌نیاز عضو علی‌البدل شورای شهر‌، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

فرمانده سپاه قم گفت:بعضی از اتفاقات دفاع مقدس آنقدر ظریف و دقیق است که اگر رسانه‌ها آن را ترسیم نمی‌کردند به هیچ وجه نمی‌شد آن‌ها را بیان کرد.

سردار احمدی با اشاره به اهمیت تبعیت از ولایت فقیه بیان کرد: باید در همه زمینه‌ها تابع امر ولی‌فقیه باشیم و در هیچ صحنه ای رهبر انقلاب را تنها نگذاریم و همواره حامی ایشان باشیم.

سردار غلامرضا احمدی عنوان کرد:8 سال دفاع مقدس ابعاد گسترده‌ای داشت که با رشادت‌های رزمندگان همراه بود. نباید رشادت شهدا و رزمندگان فراموش شود و در این زمینه باید آن دوران را برای نسل جوان تبیین کرده و روزی نرسد که تاریخ دفاع مقدس تغییر کند.

براساس این گزارش،در این یادواره حاج علی مالکی‌نژاد به خاطره گویی و مدیحه سرایی پرداخت و تقدیر از خانواده شهدا یکی دیگر از بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ح

یادواره شهدای منطقه انسجام برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.