بزرگداشت روز ملی آب در مدارس اهواز

سرپرست روابط عمومی اداره آبفا اهواز، از برگزاری مراسم ویژه مدارس ابتدایی با محتوای هشدارهای بحران کم آبی و لزوم مدیریت مصرف آب خبر داد.

سیامک شالویی، سرپرست روابط عمومی اداره آبفا اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: 13 اسفندماه هر سال بزرگداشت روز ملی آب است و این شرکت به همین مناسبت فردا مراسمی ویژه مدارس ابتدایی با محتوای هشدارهای بحران کم آبی و لزوم مدیریت مصرف برگزار خواهد نمود.

وی افزود: در این مراسم، وضعیت منابع آبی کشور ، بحران کم آبی و الگوهای مصرف آب توسط کارشناس حوزه آب تشریح می گردد.

شالویی اظهار داشت: پکیج آثار فرهنگی روابط عمومی آبفا اهواز در حوزه کودک با محتوای مدیریت مصرف آب شامل کتابچه، کتاب شعر، لوازم التحریر، بروشور و نرم افزاربازی آموزشی در بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

سرپرست روابط عمومی اداره آبفا اهواز بیان کرد: باتوجه به بحران کم آبی در کشور در حال حاضر دغدغه اصلی در این حوزه اشاعه فرهنگ مصرف صحیح آب در جامعه به خصوص گروه سنی پایه می باشد چرا که ایشان مدیران مصرف آینده در آب خواهند بود.

وی اذعان داشت: اخیرا شرکت آبفا اهواز در راستای اشاعه فرهنگ صرفه جویی درمصرف آب اقدام به برگزاری جشنواره 3 روزه نخستین واژه آب در سطح مدارس با تمرکز بر مناطق کمتر برخوردار و همچنین نمایشگاه 3 روزه مصرف بهینه آب در اهواز نموده است.

همچنین فردوس کریمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز در خصوص راکد ماندن پروژه تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز تصریح کرد: مناقصه این تصفیه خانه در سال 90 برگزار شد اما فعالیت آن راکد بود ولی خوشبختانه در حال حاضر مراحل نهایی این فرایند با دریافت مجوز شورای اقتصاد درحال طی شدن است که به زودی با استفاده از توان مالی یک شرکت چینی B.C.E.G عملیات اجرایی فاضلاب غرب اهواز در تاریخ 20 تا 24 اسفندماه سال جاری آغاز می گردد.

کریمی افزود: در حال حاضر آب و فاضلاب شهر اهواز 700 میلیارد ریال بدهی از مشترکان خانگی و صنعتی خود دارد که پرداخت آن می تواند کمک زیادی به پیشرفت برنامه های عمرانی این شرکت کند.

انتهای پیام/و

بدهی 700 میلیاردی آبفای اهواز از مشترکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.