ادامه تظاهرات هفتگی صهیونیست‌ها علیه فساد مالی نتانیاهو

ساکنان تل‌آویو برای چندمین هفته متوالی در اعتراض به فساد مالی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه‌اش تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از یدیعوت آحارونوت، پس از بازجویی پلیس از «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش «سارا نتانیاهو» در روز جمعه، صدها تظاهرکننده برای چندمین هفته متوالی علیه کابینه فاسد رژیم صهیونیستی در میدان «حبیمه» تل آویو تظاهرات برگزار کردند.

معترضان در این تظاهرات خواستار کناره‌گیری نتانیاهو از قدرت شدند. تظاهرکنندگان همچنین پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود: «کلاه بردارها به خانه بروید» و «نتانیاهو همه جوره یک فاجعه است.»

پلیس رژیم صهیونیستی روز جمعه برای هشتمین بار از نتانیاهو در ارتباط با پرونده های فساد مالی بازجویی کرد. همزمان با بازجویی از وی، سارا نتانیاهو هم با انتقال به دفتر مرکزی مبارزه با فساد اقتصادی، مورد بازجویی قرار گرفت.

نتانیاهو در حال حاضر در 4 پرونده فساد متهم شده است. پرونده 1000 مربوط به دریافت پول و هدایای گرانقدر از تجار ثروتمند است. پرونده 2000 هم درباره تلاش وی برای ایجاد یک توافق پنهانی با یک روزنامه صهیونیستی برای نشان دادن چهره سیاسی بهتری از او در سال 2014 است. پرونده 3000 در ارتباط با فساد مالی نتانیاهو در قرار داد معامله زیردریایی های اسرائیلی است و پرونده 4000 – که گفته می شود خطرناکترین پرونده علیه نتانیاهو است—درباره تسهیلات مالی است که او به مالک شرکت «بزک» در مقابل حمایت رسانه ای پایگاه خبری «والا» از او و خانواده اش ارائه کرده است.


انتهای پیام/

ادامه تظاهرات علیه فساد مالی نتانیاهو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار