مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قم عنوان کرد؛

طرح کتابخانه گردی۱۷اسفندماه درسراسرکشور اجرامی شود

حجت الاسلام جباری گفت:در طرح کتابخانه گردی که به مناسبت تأسیس کتابخانه‌های عمومی در۱۷اسفندماه درسراسرکشور اجرا می‌شود.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت الاسلام امیرعطاءالله جباری،مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قم،اعلام کرد:درطرح کتابخانه گردی که به مناسبت تأسیس کتابخانه‌های عمومی در۱۷ اسفند ماه در سراسر کشور اجرا می‌شود،۴۶۷کتابخانه درکشورمیزبان مدیران،مقامات، نمایندگان مجلس، اصحاب رسانه، اهالی قلم و شهروندان عزیز خواهند بود.

وی افزود: استان قم نیز همزمان با سراسرکشور در شب میلاد حضرت زهرا(س) پنجشنبه۱۷ اسفندماه میزبان مدیران و مقامات ارشد استانی، اهالی فرهنگ و هنر و همشهریان کتاب دوست در کتابخانه آیت الله خامنه‌ای واقع در خیابان ساحلی خواهد بود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قم عنوان کرد:این طرح باهدف آشنایی با خدمات،برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی و استفاده ازظرفیت های رایگان آن برای مخاطبین و مراجعه کنندگان است.

جباری افزود: در این طرح مدیران، مقامات و مسئولان با جایگاه علمی، اجتماعی و فرهنگی کتابخانه و زحمات و تلاش‌های کتابداران به عنوان مشاوران امین آشنا می‌شوند و این پیشنهاد در جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور با هدف توجه دادن عموم مردم و تمامی مسئولان به کتاب و کتابخانه به تصویب رسید.

وی یکی دیگر از اهداف این طرح را آشتی و انس با کتاب عنوان کرد و ادامه داد: ارتقا سرانه مطالعه مفید و گسترش فرهنگ کتابخوانی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله اهداف این طرح است.

وی در پایان یادآور شد: ثبت نام در این روز برای تمامی بازدیدکنندگان از اقشار مختلف رایگان و به صورت عضویت سراسری است.

انتهای پیام/ح

نخستین تور کتابخانه گردی در قم راه‌اندازی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.