استاندار خراسان رضوی؛

مرحوم طبسی برکات و آثار درخشانی از خود به یادگار گذاشت

استاندار خراسان رضوی گفت: مرحوم طبسی، مرد علم و عمل و یک شخصیت انقلابی بود که در طول عمر خود، برکات و آثار درخشانی از خود به یادگار گذاشت.

مرحوم طبسی برکات و آثار درخشانی از خود به یادگار گذاشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی رضا رشیدیان در مراسم دومین سالگرد ارتحال مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی در حرم رضوی افزود: کارنامه عملکرد مرحوم آیت الله طبسی در آستان قدس رضوی در ارائه خدمت به زائران رضوی درخشان بود و خیری ماندگاراست.


وی گفت: توسعه حرم مطهر رضوی بعد از انقلاب اسلامی و مقایسه آن با آنچه که قبل از آن بود نشان از گستردگی و بزرگی خدمت و تلاش‌های مرحوم طبسی در ارتقا سطح خدمات به زائران رضوی دارد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: مرحوم طبسی، روحانی عالم، انقلابی و خادم به نظام و کشور بود چنان که از شروع نهضت امام خمینی (ره) در دهه ۴۰ با انقلاب همراه شد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در خدمت به نظام و مردم کمر همت بست.

آیت‌الله واعظ طبسی تولیت فقید آستان قدس رضوی روز جمعه ۷ اسفند ۹۴ پس از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دچار عارضه قلبی شد و سرانجام پس از یک هفته، روز جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ در سن ۸۰ سالگی درگذشت.

انتهای پیام// ف. غ.
 

برگزاری دومین سالگرد ارتحال مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی در حرم رضوی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار