وعده ای که همچنان به سرانجام نرسیده

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از محقق نشدن وعده‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بازنشستگان فولاد ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت:وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با بزرگترین مشکل بازنشستگان فولاد یعنی عدم پرداحت حقوق معوق وعده‌ داده اما عملی نشده و این تمسخر  بازنشستگان فولاد است.

وی با اظهار تاسف از  اینکه وعده‌های عمل نشده  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با عدم پرداخت حقوق معوق بهمن ماه بازنشستگان فولاد افزود: در نشستی که روز یکشنبه با ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد، در همان نشست با میجانی رییس کانون صندوق بازنشستگی فولاد استان کرمان تماس و ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قول دادند که اطلاع رسانی کنید که تا فردا دوشنبه حقوق معوق بهمن ماه بازنشستگان فولاد پرداخت می‌گردد.

زاهدی گفت:در تماس‌های مکرری که روز دوشنبه بازنشستگان فولاد و صندوق بازنشستگی فولاد با من داشتند اظهار داشتند: که حقوقی به حساب بازنشستگان واریز نشده است و یاس و نامیدی دوباره به زندگی آن‌ها برگشته است.

رییس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه بازنشستگان فولاد از وعده‌های عمل نشده و مدیریت ناکارآمد مسئولین مربوطه خسته شده اند افزود: وعده های که عملی نمی شود ندهد در غیر این صورت سخت برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی

حقوق بازنشستگان فولاد پرداخت نشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار