رشد چشمگیر وضعیت آماری کرمان در وزارت ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با ابراز رضایت از وضعیت آماری کرمان در وزارت ورزش گفت: خوشبختانه وضعیت آماری این اداره کل در وزارت رشد چشمگیری داشته است.

محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه ی مراسم تقدیر از همکاران بانوی اداره کل ورزش و جوانان استان به مناسبت روز زن و تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی و ورزشی که به همت سمن ندای ژرف اندیشان کویر برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با تأکید بر ضرورت حضور خانواده ها در تمامی برنامه ها گفت: در جامعه نیاز داریم همه ی خانوادها در انجام تمام کارها با هم باشند تا در کمال آرامش خاطر بتوانند فعالیت ها کنند.

وی تصریح کرد: هر چی این اتفاقات بیشتر بیفتد به سلامت اجتماعی و فرهنگی جامعه بیشتر کمک می کند که در این زمینه سمن های ما فعالیت های خوبی دارند.

امیری خراسانی با اعلام اینکه هم اکنون سیاست دولت و نظام واگذاری امورات به نهادهای مردمی یا نهادهای غیردولتی است، ابراز امیدواری کرد: با تشویق سمن ها ( چه سمن های با اعتبارنامه وزارت کشور و چه سمن های با اعتبارنامه وزارت ورزش) و افزایش کمی و کیفی آنها بتوانیم مشکلات را بهتر و بیشتر حل کنیم و بدین ترتیب باعث خیر و برکت شویم.

وی به بیان یک گزارش کلی از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان طی سال 96 پرداخت و یادآور شد: اتفاق خوبی که از اول سال افتاد و استارتش به همت همه همکاران  اداره کل ورزش در استان و شهرستان ها خورد وضعیت آماری اداره در وزارت بود که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

امیری خراسانی با اعلام اینکه هنوز رتبه های ادارات کل ورزش در استان ها از سوی وزارت اعلام نشده، گفت: در بخش توسعه و پشتیبانی با همت همکاران، تنها استانی که در ماده 88 در سال 96 بین استان های کشور از 100 امتیاز 100 شد، استان کرمان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: در ماده 27 نیز با تلاش دوستان در فنی و مهندسی اتفاقات خوبی رخ داد و بدین ترتیب 13 پروژه به سمت کار رفت که دو تا در حال واگذاریست و بقیه نیز واگذار می شوند و در این بخش ما بیشترین امتیاز را گرفتیم.

امیری خراسانی تصریح کرد: در بخش خیران هم از گذشته امتیازات بالایی داشتیم و طی سال جاری نیز نسبت به سال گذشته رشد داشتیم.

وی یادآور شد: به همت همکاران در بخش های مالی، ذیحسابی، دفتر فنی مهندسی و... نیز در بخش جذب اسناد و خزانه در جمع 9 استان برتر قرار گرفتیم که این نتیجه ی دلسوزی دوستان در تمام بخش هاست.

امیری خراسانی بیان داشت: در بخش ورزش قهرمانی و ورزش همگانی هم از 100امتیاز بالاترین امتیاز یعنی 94 گرفتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تصریح کرد: در بخش جوانان، منتظر اطلاعات کامل دوستان هستیم که بااین آمار تغییر بیشتری در عملکردمان ایجاد خواهد شد.

وی با اعلام اینکه در بخش فرهنگی هم امتیازات بالایی را گرفتیم، ابراز امیدواری کرد: با ثبت تمام اطلاعات در سامانه ارزیابی عملکرد و ارائه ی مستندات بتوانیم شاهد عملکردی خوبی از خود در بین ادارات کل کشور باشیم.

امیری خراسانی یادآور شد: استان کرمان طی 9 ماه گذشته در بین 31 استان کشور، رتبه ی پانزدهم را کسب کرده است که امیدواریم با ثبت اطلاعات این سه ماه نیز به سمتی برویم که استان به جایگاه واقعی خودش دست پیدا کند.

انتهای پیام/ب

رضایت مدیرکل ورزش و جوانان از وضعیت آماری کرمان در وزارت ورزش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار