هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال مردان؛

جشن قهرمانی نفت و گاز گچساران با طعم شکست/ فرار مسی ها از سقوط

هفته پایانی لیگ برتر هندبال کشورمان امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

جشن قهرمانی با طعم شکست در بازی پایانی / فرار مسی ها از سقوطبه گزارش  خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پایانی رقابت های لیگ برتر هندبال مردان کشورمان امروز با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد که در نخستین بازی آن تیم نفت و گاز گچساران که پیش از این عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها را مسجل کرده بود از تیم دوم جدول یعنی شهرداری کازرون پذیرایی کرد. تیم هندبال شهرداری کازرون در این بازی موفق به شکست میزبان شد تا نفت و گازی ها جشن قهرمانی خود را با طعم شکست در بازی پایانی برگزار کنند. 

اما در مهم ترین دیدار این هفته میان تیم های پائین جدولی تیم هندبال صنعت مس کرمان موفق شد در تهران و زمین نیروی زمینی این تیم را شکست دهد تا تنها با یک اختلاف امتیاز نسبت به آن ها در لیگ برتر باقی بماند. بدین ترتیب تیم هندبال نیروی زمینی راهی لیگ دسته اول کشور شد. 

تیم هندبال سپاهان اصفهان هم در یک دیدار میانه جدولی موفق به شکست سنگ آهن بافق شد تا همانند سال گذشته به عنوان سوم دست یابد. تیم هندبال هپکو اراک هم موفق شد در خانه پتروشیمی مارون که پیش از این سقوطش قعطی شده بود را شکست دهد. 

بدین ترتیب تیم های هندبال نفت و گاز گچساران و شهرداری کازرون به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2018 را کسب کردند. همچنین دو تیم نیروی زمینی تهران و پتروشیمی مارون هم به دسته پائین تر سقوط کردند تا بدین ترتیب برای فصل بعدی این رقابت ها تیمی به نمایندگی از پایتخت در آن حاضر نباشد. 

نتایج بازی های امروز به شرح زیر است : 


نفت و گاز گچساران 24 - 31 شهرداری کازرون 
فولاد مبارکه سپاهان 27 - 25 سنگ آهن بافق 
نیروی زمینی تهران  23 -25 صنعت مس کرمان  
هپکو اراک 30 - 28 پتروشیمی مارون 

جدول نهایی رقابت های لیگ برتر هندبال کشور به شرح زیر است : 

 /// در حال تکمیل /// جشن قهرمانی با طعم شکست در بازی پایانی / فرار مسی ها از سقوط

انتهای پیام /

نتایج هفته پایانی لیگ برتر هندبال کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار