امنیت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز گفت: امنیت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است وما باید ادامه دهنده را آنها باشیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ماموستا عابد نقیبی رئیس مرکز بزرگ اسلامی سقز پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای دانش‌آموز که در سالن اجتماعات کانون شهید بهشتی سقز برگزار شد، گفت: امنیت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است وما باید ادامه دهنده را آنها باشیم.

 رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز افزود: استان کردستان یکی از استان‌های شهیدپرور در نظام مقدس اسلامی است و تقدیم 4500 شهید گرانقدر از این استان و 608 شهید از این شهرستان گواهی بر این مدعی است.

 نقیبی بیان کرد: امام خامنه‌ای پاک‌ترین و محبوب‌ترین و برحق‌ترین رهبر در جهان است که با درایت ایشان تمام دشمنان همواره در استرس  به سر می‌برند چون می‌دانند با یک سخنرانی معظم‌له تمام نقشه‌های آنان علیه کشورمان خنثی می‌شود.

 رئیس مرکز بزرگ اسلامی سقز افزود: امام خامنه‌ای همواره مسلمانان را به اخوت و برادری دعوت فرموده‌اند و همیشه بر این نکته تاکید دارند که ما نه سنی آمریکایی و نه شیعه انگلیسی را قبول نداریم و تمام آنان نوکران حلقه به گوش دشمنان ملت ایران اسلامی هستند.

 نقیبی ادامه داد: 8 سال دفاع مقدس مردم ایران اسلامی را در برابر دشمنان آبدیده کرده است و با درایت رهبری آگاه و همراهی مردم ایران اسلامی این کشور هر گز لطمه نخواهد دید.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان یادواره شهدای دانش‌آموز در شهرستان سقز گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و تا روحیه شهادت‌طلبی و اسلام‌خواهی ملت ایران زنده است روز به روز مستحکم‌تر  می‌شود.

انتهای پیام/ د م

استان کردستان یکی از استان‌های شهیدپرور در نظام مقدس اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.