نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

تلاش بیشتر در راستای خدمت رسانی به مردم قم

امیرآبادی گفت:همه وظیفه داریم تا در راستای خدمات رسانی به مردم قم تلاش کنیم چرا که مردم قم لایق این خدمات هستند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛دکتر امیرآبادی،نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید دانشکده و سلامتکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: نمایندگان وظایف حضور در مجلس و قانونگذاری دارند اما به دلیل اقدام ارزشمند خیر محترم در شهر قم و راه اندازی چنین ساختمانی، در این جلسه حاضر شدم.

وی عنوان داشت:انصافا کار این خیر بسیار ارزشمند و مهم بود و حاضر هستم دست ایشان را ببوسم و قدردانی می کنم که به این میزان بزرگی کرده و کار ارزشمند را انجام داده اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه به موضوع طب سنتی اشاره کرد وعنوان کرد:موضوعی که امروز مطرح است مردم بلاتکلیف هستند و نمی دانند که طب سنتی خوب است یا نه؟ چرا مردم سراغ آنها می روند؟ یا اینکه جذابیت دارند و یا اینکه کم کاری شده است.

امیرآبادی همچنین به فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی قم در مسائل عمرانی اشاره کرد وافزود: در احداث مراکز درمانی کارهای خوبی انجام شده و انتظار داریم که این مراکز زودتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد:طرح تحول نظام سلامت کار خوبی بود اما باید در مورد آن فکر اساسی شده و به گونه ای نباشد که هر چه پول بریزیم باز هم نیاز داشته باشد و باید در این زمینه حداقل در استان قم فکری شود که البته اقداماتی نیز صورت گرفته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:همه وظیفه داریم تا در راستای خدمات رسانی به مردم قم تلاش کنیم چرا که مردم قم لایق این خدمات هستند.

امیرآبادی گفت: باور عمومی این شده است که طب سنتی ارزشمندتر از طب نوین است و باید این مسائل را برای مردم توضیح داد و شفاف سازی کرد.

وی عنوان کرد: با گرفتن و دادگاهی کردن مشکل حل نمی شود باید به مردم آگاهی رساند و اگر کار ناصوابی است باید توجیه صورت گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآورشد:ما نیز در مجلس شورای اسلامی آمادگی داریم که این مسائل را پیگیری و اگر نیاز به قانون دارد هم کمک شما خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

مباحث طب سنتی باید شفاف بیان شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.