آقازاده؛

پارک علم و فناوری کمک شکوفایی اقتصادی استان مرکزی

استاندار مرکزی گفت: پارک علم و فناوری می‌تواند کمک خوبی برای شکوفایی اقتصادی استان باشد.

پارک علم و فناوری کمک شکوفایی اقتصادی استان مرکزی

آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه نشست با مدیران دستگاه ها و مدیران آموزش عالی و پارک علم و فناوری استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: استان مرکزی ظرفیت‌های خوبی در بخش صنعت و کشاورزی دارد و فعالیت پارک علم و فناوری در این حوزه ها می‌تواند کمک خوبی برای شکوفایی اقتصادی استان باشد.

آقازاده با اشاره به اینکه شکوفایی اقتصادی استان مرکزی با فعالیت پارک علم و فناوری محقق می شود افزود: طرح توسعه پارک علم و فناوری استان هم باید با تکنولوژی های روز دنیا انجام شود.

وی اضافه کرد: مراکز علمی و دانشگاهی با همکاری پارک علم و فناوری میتوانند آینده‌ای بهتر برای دانشجویان و مراکز صنعتی به وجود آورند و داشتن دانشی مبتنی تکنولوژی و بارور کردن ایده ها و خلاقیت ها و حل مشکلات صنایع توسط نخبگان باید در دستور کار این مراکز باشد.

زیرساخت‌های صنعت استان مرکزی ظرفیت خوبی برای پروژه های دانش بنیان

رفیعی رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی هم در این مراسم گفت: زیرساخت‌های استان در حوزه صنعت نسبت به دیگر استان های کشور بسیار بالاست و این ظرفیت خوبی برای انجام پروژه های دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان است.

وی افزود: این مجموعه از سال ۸۱ در استان در حال فعالیت است و در حال حاضر در موقعیت خوبی قرار دارد اما نیازمند حمایت مسئولان برای توسعه و پیشرفت است و حضور نخبگان در این مجموعه باعث ایجاد سرمایه در استان می شود.

صنایع شیمیایی ساخت و تولید ماشین آلات صنایع ریلی و نفت و گاز فناوری اطلاعات و ارتباطات صنعت آلومینیوم صنایع مهندسی کشاورزی محیط زیست از حوزه های است که پارک علم و فناوری استان مرکزی در آن فعالیت دارد.
انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.