دایره المعارف دفاع مقدس استان سمنان در حال تدوین است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت : دایره المعارف دفاع مقدس این استان در حال تدوین و تنظیم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ محمدحسن سلامی مدیر کل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در نشست مدیر ایثارگران دستگاه های اجرایی استان سمنان گفت : فعالیت های ماندگاری که در حوزه دفاع مقدس در حال انجام است جمع آوری آثار و اسناد رزمندگان جنگ تحمیلی است که به جهت ثبت در بانک اطلاعاتی و تدوین دایره المعارف استانی دفاع مقدس به منظور نشر و ترویج ارزش های انقلاب و دفاع مقدس برای نسل های بعدی جامعه در حال انجام است.

وی با بیان این مطلب که دایره المعارف دفاع مقدس استان سمنان در حال تدوین و تنظیم است افزود: همکاری ایثارگران در خصوص جمع آوری آثار و اسناد و تنظیم دایره المعارف دفاع مقدس مورد عنایت سازمان ها و دستگاه ها قرار گیرد.

 سلامی اظهار داشت: ما وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت و جان فشانی در راه خدا، راه و رسم بزرگ مردانگی و جهاد در راه خدا را زنده نگه داریم و به نسل های آینده جامعه انتقال دهیم .

وی گفت: از کارهای الویت دار ایثارگران و جامعه ایثارگری برای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت داشتن برنامه های فرهنگی و بصیرتی و آگاه سازی رسالت های دفاع مقدس به نسل جوان است.

مدیر کل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بیان داشت: امروز کارکنان جوان جامعه از نسل دوم ، سوم و چهارم انقلاب هستند و ما باید تلاش کنیم که ارزش ها و حماسه های بزرگ تاریخ انقلاب به دست فراموشی سپرده نشوند و وظیفه ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس علاقه مند کردن نسل جوان به ارزش های انقلاب و دفاع مقدس است.

وی گفت: مجاهدت امروز و انقلابی عمل کردن در مسیر ارزش های دفاع مقدس اجر و ثواب آن برابر با جهاد دیروز رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

امروز پرچم ارزش های انقلاب باید بر دوش جامعه ایثارگری باشد

سلامی گفت : امروز پرچم ارزش های انقلاب باید بر دوش جامعه ایثارگری باشد و ایثارگران با نگاه انقلابی و ارزشی باید در دستگاه های اجرایی استان مدیریت کنند .

وی ادامه داد: برای حفظ انقلاب و نیروهای انقلاب باید باورهای انقلابی تقویت شود و نیروهای انقلابی با اعتقاد دراین میدان ها حضور داشته باشند .

انتهای پیام / ه

برچسب ها: سپاه ، شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار