پایان بیستمین دوره مسابقات قرآن، عترت، نماز در مشهد

مرحله استانی بیستمین دوره مسابقات قرآن، عترت، نماز دانش آموزان وکارکنان آموزش وپرورش استثنایی خراسان رضوی با معرفی افراد برتر در مشهد به پایان رسید.

برگزاری اختتامیه بیستمین دوره مسابقات قرآن، عترت، نماز در مشهدمهین توکلی رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: ۱۲۰۰ نفر از دانش آموزان، از پایه سوم ابتدائی تا پایه یازدهم در ده رشته حفظ، قرائت، ترتیل، نهج البلاغه، انشا، نماز و احکام با یکدیگر به رقابت پرداختند که در مجموع از ۳۶۰ نفر بعنوان نفرات برگزیده در این مراسم تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: ۲۰۰ نفر از همکاران این اداره در شش رشته حفظ، قرائت، نهج البلاغه، تفسیر والگوی برتر تدریس احکام نماز شرکت کردند که مجموعا ۲۹ نفر برگزیده شده اند.
 
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: ۵۰ نفر از کارکنان هم در مسابقات هنری با مضمون نماز در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی وپوستر شرکت کرده اند که اثر ۱۲ نفر از شرکت کنندگان برگزیده شده است.

توکلی افزود: این مسابقات از ابتدای بهمن ماه اغاز شده وتا پایان این ماه در دارالقران لیله القدر با هدف توسعه وترویج وارتقا فرهنگ قرآنی بین دانش آموزان وکارکنان و آشنایی بیشتر با مفاهیم قرآنی، تعمیق باورها، آشنایی با سیره‌ها والگو‌های دینی وبه کارگیری آن‌ها در زندگی فردی واجتماعی برگزارشده است.

توکلی افزود: همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه (س) افتتاح مرکز سالن غذاخوری شبانه روزی و افتتاح نمایشگاه کار‌های دستی و هنری دانش آموزان کم شنوا و ناشنوا این مرکز درحال برگزاری است.

انتها پیام//م. ن.
 

معرفی تفرات برتر  بیستمین دوره مسابقات قرآن، عترت، نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.