رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیش از 8 برابر ظرفیت معابر شهر تهران، خودرو تردد می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در همایش بازرسان نامحسوس ترافیک و پلیس افتخاری که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 8 برابر ظرفیت معابر شهر تهران، خودرو تردد می‌کند.

وی افزود: برای کنترل ترافیک شهر تهران نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی هستیم و این امری اجتناب ناپذیر است و مقام معظم رهبری هم همیشه به استفاده از ظرفیت‌های مردمی تاکید دارند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: کشورهای پیشرفته هم از نیروی های مردمی در کاهش تخلفات بهره می گیرند.

سردار مهماندار بیان کرد: بحث استفاده از بازرسان نامحسوس از سال 75  در پلیس مطرح شد و از سال 79 بدون تصویب قانونی، کار خود را شروع کردند و از سال 89 با تصویب قانون بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، بازرسان نامحسوس کار خود را به صورت قانونی ادامه دادند.

وی گفت: بازرسانی که کد آن‌ها فعال است، می‌توانند با ورود به سایت پلیس راهور تخلفاتی که در سطح شهر مشاهده کرده‌اند را اعلام کنند.

انتهای پیام/

صحبت‌های سردار مهماندار در همایش بازرسان نامحسوس ترافیک و پلیس افتخاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۲۱:۱۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیش از 8 برابر ظرفیت معابر شهر تهران، خودرو تردد می‌کند.
جناب رئیس جمهور :
مفهوم مرکز کشور یا استان یعنی شبانه روزی - تهران در همه بخشها با سه شیفت فعالیت کند این ظرفیت بالا تقسیم بر سه می شود - ترافیک هم روان می شود کسانی که رفاه خواب و خوشگذرانی دارند از مراکز متعهد در سطح ملی مثل پایتخت ایران و استانها با با ید خارج شوند با وظیفه حضور در مرکز را درک کند هرکس در این مرکز بنادارد باشد باید به وظیفه تلاش مضاعفش آگاه باشد - نحو زندگی مردم تهران نیاز به دگرگونی دارد شتر سواری دولا دولا نمی شود - مرکز کشور با هزینه سنگین مردم ایران اداره می شود برای بازدهی خوب نه اینکه خودش هم فلج باشد - اول باید وظایف پایتخت تعریف شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
همه جا همینه . فقط تهران؟ یه کم از بودجه هایی که حق شهرستانهاست رو بهشون بدن اونام نیاز به مترو و درست کردن وضعیت خیابون هاشون دارن