سردار رحیمی مطرح کرد؛

بیش از 2 میلیون دانش آموز و معلم بازرس نامحسوس پلیس هستند

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: بیش از 2 میلیون دانش آموز و معلم بازرس نامحسوس پلیس هستند.

بیش از 2 میلیون دانش آموز و معلم بازرس نامحسوس پلیس هستندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در همایش بازرسان نامحسوس ترافیک و پلیس افتخاری که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: بهره‌گیری پلیس از مردم است و ما امروز قانون بهره‌گیری از مردم را در قالب پلیس نامحسوس داریم و این افراد به عنوان بسیج برای پلیس هستند.

وی افزود: امروز هزاران نفر از جمله فرهنگیان، ورزشکاران، روحانیون و مردم عادی با پلیس همکاری می کنند و مردم بازوان پلیس در ترویج فرهنگ قانون مداری هستند.

سردار رحیمی گفت: در شهر تهران باید ترافیک شهری را کنترل کنیم، زیرا همه می‌دانیم ظرفیت معابر نسبت به تعداد خودروها کم است، لذا باید برای کنترل ترافیک از نیروهای مردمی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: برخورد قانونی و آموزش همزمان به وسیله بازرسان نامحسوس دو اقدام جدی پلیس است که انجام می‌شود.

سردار رحیمی افزود: بهره‌گیری از پلیس نامحسوس را به جد در دستور کار خود قرار دادیم و در حال حاضر بیش از 5 هزار بازرس نامحسوس در شهر تهران مشغول به فعالیت هستند که با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال بر حجم کار این بازرسان اضافه می شود.

وی گفت: علاوه بر بازرسان نامحوس بیش از 4600 نفر از فرهنگیان که از معلمان، وزرشکاران و روحانیون هستند با پلیس همکاری می کنند و بیش از 2 میلیون دانش آموز هم به عنوان همیار پلیس به ما کمک می کنند.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: در ایام نوروز با توجه به اینکه از تعداد خودروها به صورت محسوس کاسته می‌شود، رانندگی با سرعت زیاد در شهر افزایش پیدا می‌کند، به همین دلیل در ایام نوروز برخورد با سرعت غیرمجاز در شهر تهران در دستور کار پلیس راهور است.

وی تصریح کرد: در مدارس و دانشگاه‌ها بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر توسط پلیس آموزش‌های همگانی پیرامون قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را گذراندند.

سردار رحیمی گفت: از روز اول آغاز مدارس برحجم ترافیک افزوده شد، اما ما اجازه ندادیم که حتی در روزهای برفی مردم ترافیک‌های سنگینی که سال‌ها قبل ایجاد می‌شد را دوباره تجربه کنند.

رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد:از بازرسان نامحسوس تقاضا دارم با همکاری و حساسیت اجازه ندهند افرادی که می‌خواهند قانون گریزی کنند و باعث برهم زدن فضای شهر برای مردم شوند، فعالیت کنند.

انتهای پیام/

صحبت‌های سردار رحیمی در همایش بازرسان نامحسوس ترافیک و پلیس نامحسوس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار