رئیس عقیدتی سیاسی پادگان قهرمان همدان:

شهدا شاخص مسیر انقلاب هستند

رئیس عقیدتی سیاسی پادگان قهرمان همدان با بیان اینکه شهید و فلسفه شهادت را دارای ارزشی بسیار والا و وصف ناشدنی است گفت: شهدا شاخص‌های مسیر انقلاب هستند.

شهدا شاخص مسیر انقلاب هستند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام علی محمدی رئیس عقیدتی سیاسی پادگان قهرمان همدان در این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از این حرکت ارزشی  جایگاه شهید و فلسفه شهادت را دارای ارزشی بسیار والا  و وصف ناشدنی دانست و گفت: شهدا شاخص‌های مسیر انقلاب هستند بنابراین فرزندان ما باید با الگوگیری از این افراد نسبت به آرمان‌های انقلاب نظام اسلامی بصیرت لازم را به دست آورند. 

در این مراسم بانوان ایثارگر ضمن تجدید عهدی دوباره با شهدا اعلام کردند با توجه به هجمه اخیر دشمنان در مبحث حجاب و عفت اعلام می‌کنیم که امروز حجاب و عفاف برنده‌ترین سلاح زنان مسلمان در عرصه پیکار با هجمه‌های فرهنگی و اعتقادی است و آنگونه که شهدا در میدان‌های نبرد سلاح خود را زمین نگذاشتند ما نیز با عزم راسخ و تا آخرین نفس هرگز این سلاح را زمین نخواهیم گذاشت.

ما به دنیا اعلام می‌کنیم حجاب نه یک محدودیت بلکه یک مصونیت تام و تمام برای زنانی است که هر گز اجازه نمی‌دهند گوهر ارزشمند وجودشان به ارزانی از دست برود. ما اعتقاد راسخ داریم حجاب موکدترین و در عین حال بنیادی‌ترین سفارش شهدا بوده بنابراین نباید نسبت به آن بی‌توجه بود.

 به مناسبت فرا رسیدن روز تجلیل از مقام شامخ شهدا جمع کثیری از جامعه بانوان ایثارگر تیپ 316 زرهی شهید قهرمان به همراه دانش‌آموزان دبستان قدس با حضور در یادمان شهید گمنام این پادگان ضمن عطرافشانی گلباران مزار این شهید با آرمان‌های تمام شهیدان، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی تجدید پیمانی دوباره داشتند.

انتهای پیام/ د.ا

حجاب زن مسلمان  خط مقدم نبرد فرهنگی

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.