امسال افزایش قیمت در اقامتگاه های آموزش وپرورش نداریم

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: هزینه اقامت فرهنگیان در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان در نوروز امسال تغییری نکرده است.

جهانگیر صفری با اشاره به برنامه ریزی برای ایجاد 24 پایگاه پذیرش برای اسکان مسافران نوروزی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش در ایام نوروز، گفت: سه پایگاه پذیرش در شهر کرمانشاه و مابقی در مناطق 21 گانه آموزش و پرورش دیگر شهرستان‌ها مستقر است.

صفری با بیان اینکه 245 واحد آموزشی با 2100 کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده، گفت: کلاس‌های درس در سه گروه ویژه، الف و ب تقسیم بندی شده‌ است.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: همچنین یازده مرکز رفاهی خانه معلم با ظرفیت 400 نفر نیز در استان کرمانشاه آماده اسکان میهمانان نوروزی است.

صفری با پیش‌بینی رشد مسافران نوروزی که از اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان کرمانشاه استفاده خواهند کرد، افزود: برای افزایش ظرفیت اماکن اقامتی آموزش و پرورش نسبت به نوروز گذشته برنامه ریزی شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛صفری بابیان اینکه نوروز گذشته 14 هزار و 424 خانوار در اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان اسکان داده شدند، گفت: این خانوارها شامل 72 هزار و 120 نفر بودند.

وی اضافه کرد: نوروز گذشته 108 هزار و 180 نفر روز در اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان اسکان یافتند.

صفری افزود: نوروز سال گذشته بیشترین مسافرین اسکان یافته در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش در شهرستان‌های کرمانشاه، جوانرود، قصرشیرین و سرپلذهاب بودند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

یازده مرکز رفاهی خانه معلم با ظرفیت 400 نفر نیز در استان کرمانشاه آماده اسکان میهمانان نوروزی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار