۳۵۰ هزار اسکان رسمی و غیر رسمی آماده پذیرش مسافران نوروزی

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری خراسان رضوی گفت: ۳۵۰ هزار اسکان رسمی و غیر رسمی در سطح استان آماده پذیرش زائران و مسافران است.

۳۵۰ هزار اسکان رسمی و غیر رسمی اماده پذیرش مسافران نوروزیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالفضل مکرمی فر ظهر امروز در ششمین ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی بیان کرد : امسال نوروز متفاوتی را شاهد خواهیم بود بطوریکه 12کمیته در ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی در حوزه‌های مختلف آماده باش کامل هستند.


او افزود: در حال حاضر تمهیدات به نفع مطلوب و شایسته در سطح استان انجام شده است و سیستم نرم افزاری پنجره واحد برای اولین بار در ستاد خدمات سفر کشور افتتاح شده و امسال فعالیت‌ها را به صورت روزانه از طریق این سیستم شاهد خواهیم بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری خراسان رضوی ادامه داد: اپلیکیشن و نرم افزارموبایلی به منظور ارائه خدمات بهتر و مطلوب تربرای زائران و گردشگران و مسافران نوروزی طراحی شده و در مبادی ورودی شهر نصب خواهد شد و مسافران می‌توانند شکایت خود و اطلاعات مورد نیاز خود را از این طریق دریافت کرده و ما نیز با سرعت نسبت به رفع تخلف اقدام خواهیم کرد.

مکرمی فرد همچنین از شناسایی ۴۶ نقطه حادثه خیز در استان خبر داد و گفت: تمهیدات و اقدامات لازم در صورت بروز هر گونه حوادثی در این مناطق فراهم شده است.

او افزود: ۲۱ اقامتگاه بوم گردی در سطح استان خراسان رضوی به منظور اقامت مسافران و گردشگران در روستا‌ها و شهرستان‌ها آماده شده است. همچنین جشن نوروزگاه درسطح استان و در سه شهر گناباد، کلات و خواف به طور ویژه برگزار خواهد شد.

مکرمی فر عنوان کرد: مجموعه‌های تاریخی مانند موزه‌ها و آرامگاه‌ها و ... صبح تا شب میزبان زائران و مسافران نوروزی خواهند بود؛ همچنین ۱۵۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس به طور شبانه روز حضور دارند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری خراسان رضوی گفت: ۳۵۰ هزار اسکان رسمی و غیر رسمی در سطح استان آماده پذیرش زائران و مسافران است به غیر از حسینیه‌ها و مساجد و مدارس که در بحث اسکان فعال هستند.

مکرمی فر افزود: همه خدمات به منظور یک سفر خوب برای زائران و مجاوران به مشهد فراهم است و امیدوارم سفری خوب و خوشی درپیش داشته باشند.
 
انتهای پیام//ف.ف
 

 

آماده باش خراسان رضوی برای نوروز ۹۶

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.