عزم جدی آموزش و پرورش برای عملیاتی کردن سند تحول بنیادین

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به عزم جدی آموزش و پرورش برای اجرای سند تحول از تصویب ۲ زیر نظام باقیمانده در سال ۹۷ خبر داد.

عزم جدی آموزش و پرورش برای عملیاتی کردن سند تحول بنیادینمهدی نوید ادهم دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مصوب شدن زیرنظام‌های سند تحول بنیادی و برنامه‌های سال 97 در این مورد عنوان کرد: بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش برای عملیاتی کردن سند تحول بنیادی وارد عمل شدند و عزمی جدی برای این مهم داریم.

وی با اشاره به تصویب 4 زیر نظام از 6 زیر نظام سند تحول بنیادی افزود: 2 زیر نظام منابع مالی و نیروی انسانی باقی مانده است که باتوجه به تحقق عزم جدی برای اجرای سند تحول بنیادی این زیر نظام در اولویت تصویب قرار دارد.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: 2 زیر نظام باقی مانده هنوز مصوب نشده است اما در کمیسیون‌های کارشناسی مورد ارزیابی قرار می گیرد تا در سال 97 آن را به تصویب برسانیم.

نوید ادهم اظهار کرد: سیستم رصدی برای پیشبرد سند تحول بنیادین در نظر گرفته شده است که این عامل باعث می شود تا روند عملیاتی شدن این سند تسریع پیدا کند.

وی یادآورشد: بعد از تصویب همه زیر نظام‌ها، وزارتخانه برنامه‌های عملیاتی بعد از این مرحله را به تدریج و طبق برنامه ریزی پیش خواهد برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار