برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه زوج‌های جوان

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه زوج‌های جوان شرکت‌کننده در طرح «زندگی به سبک رضوی» خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فاطمه دژبرد گفت: این مسابقه در قالب آموزش‌های مکاتبه‌ای طرح زندگی به سبک رضوی و با هدف آگاهی بخشی و ارتقای کیفیت زندگی زوج‌های جوان در حال اجرا است.

وی کتاب «اصول یک ازدواج موفق» نوشته بهمن علیمردانی و پریسا غفوریان نوروزی و کتاب «راهنمای پدران و مادران آینده» به قلم زهره سپهری شاملو و مهرناز صفرزایی را عناوین کتاب‌هایی برشمرد که برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.

دژبرد گفت: این مسابقه به صورت مجازی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی طرح زندگی به سبک رضوی اجرا می‌شود و زوج‌های جوان می‌توانند، از طریق پروفایل کاربری وارد قسمت لیست آزمون‌ها شده و نسبت به شرکت در مسابقه اقدام نمایند.

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: علاقه مندان می توانند با شرکت در جلسات حضوری، بن خرید کتاب از فروشگاه‌های به‌نشر را دریافت و کتاب‌های مسابقه را با 30 درصد تخفیف خریداری کنند.

وی با بیان اینکه به صورت مجازی هم می‌توان این کتاب‌ها را خریداری کرد، گفت: زوج‌های جوان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی طاقچه به آدرس www.taaghche.ir پی دی اف کتاب‌ها را با 60 درصد تخفیف دریافت کنند.

 انتهای پیام// م.م

برگزاری مسابقه فرهنگی به همت آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.