خدادادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وزرا باید همواره آمادگی پاسخ به سوالات نمایندگان را داشته باشند

نماینده مردم ملکان گفت: استیضاح‌ سه تن از وزرای دولت منجر به شفاف‌سازی مسائل برای وکلای ملت و مردم شد.

یسلمان خدادادی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به نتیجه استیضاح سه تن از وزرای دولت که منجر به ابقای آنان شد، اظهار کرد: بنده جزء نمایندگان متقاضی استیضاح سه وزیر دولت نبودم، اما برخی از نمایندگان اصرار به استیضاح آنان داشتند و بر این اساس استیضاح این سه وزیر در صحن علنی مطرح و برگزار شد.

وی ادامه داد: نمایندگان متقاضی استیضاح وزرای کار، راه و جهاد کشاورزی ابهامات و سوالاتی درباره عملکرد آنان داشتند و خواستار حضور این وزرا در مجلس جهت توضیح و شفاف‌سازی کامل مسائل بودند.

نماینده مردم ملکان تصریح کرد: توضیحات وزرا و همچنین نمایندگان مخالف استیضاح این سه وزیر برای اغلب وکلای ملت  قانع‌کننده بود و رأی به ادامه کارشان دادند.

خدادادی درباره نتایج مثبت این سه استیضاح عنوان کرد: نتایج این استیضاح‌ها منجر به شفاف‌سازی شد و  علاوه بر وکلای ملت، مردم هم در جریان بسیاری از امور وزرا قرار گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه از سوی دیگر وزرای دولت دریافتند که طبق قانون و وظایف نظارتی مجلس باید به نمایندگان پاسخ دهند، تصریح کرد: وزرا باید همواره آمادگی پاسخ به سوالات نمایندگان را داشته باشند و همچنین ضرورت دارد بیش از پیش فضای شفاف‌سازی  در مجلس وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
اين چه حرفيه مث اينكه وزرا باس كار و زندگي رو ول كنن و صب تا شب تو مجلس به اين و اون جواب پس بدن .
آخرین اخبار