در ایام پایانی سال ۹۶ صورت می‌گیرد؛

مبارزه با کالا‌های تقلبی و قاچاق در بازار مشهد

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هر چه به سمت برخورد با کالای تقلبی برویم به تولید داخلی کمک کرده ایم.

مبارزه با کالا‌های تقلبی و قاچاق در بازار مشهدباخرد در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افزود: ما در حوزه‌های برخورد با کالا‌های تقلبی که می‌تواند تولید داخلی را تحت تاثیر قرار دهد و قدرت رقابت سالم را از تولید داخلی بگیرد تیم‌هایی را از قبل تشکیل داده ایم.

وی با اشاره به اینکه پرونده‌های بسیاری از اول سال ۹۶ تاکنون تشکیل شده است گفت: در ایام پایانی سال نیز حساسیت مان بیشتر شده و ما خودمان را موظف کرده ایم که در این ایام برخورد‌های بیشتر و انقباضی تری با کالا‌های تقلبی و قاچاق داشته باشیم.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: ما معتقدیم برخورد با تقلب در این ایام باید انجام پذیرد، چون هر چه مصرف کالا بیشتر شود فروش هم افزایش می‌یابد و کالا‌های تولیدی که مختص مشهد و استان می‌باشند ممکن است بصورت تقلبی در بازار فراهم بشوند.

باخرد خاطر نشان کرد: در حوزه قاچاق هماهنگی‌هایی با کمیسیون مبارزه با قاچاق استان و دستگاه‌هایی که در این امر دخیل هستند از جمله تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل استاندارد و شبکه‌ی دامپزشکی داریم که علاوه بر همکاری‌هایی که صورت می‌پذیرد، گشت‌های مشترکی هم برای این ایام پیش بینی کرده ایم.

وی افزود: هر چه به سمت برخورد با کالا‌های تقلبی که قدرت رقابت بیشتری دارند برویم و سطح آلودگی آن‌ها را در استان کمتر کنیم، به تولید داخلی کمک کرده ایم.
 
انتهای پیام//ا.س
 

برخورد با کالاهای تقلبی و قاچاق در بازار مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.