مسی: صعود بارسلونا، مهمتر از ۱۰۰ گل من بود

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا پس از به ثمر رساندن صدمین گل خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صعود تیمش به دور بعد را مهمتر از موفقیت خود دانست.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته در آخرین دیدار از چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در نیوکمپ میزبان چلسی بود و در پایان با سه گل پیروز شد که لیونل مسی دو گل زد و یک پاس گل هم به دمبله داد.
این دو گل به ترتیب گل های شماره 99 و 100 لیونل مسی در این رقابت های معتبر بود.


او گفت: "من خوشحالم که در چنین رقابت خوبی به 100 گل رسیدم، اما مسئله مهمتر این بود که در دیداری سخت برابر تیمی با بازیکنان بسیار خوب ،به مرحله بعد صعود کردیم."

 

"ما موفق شدیم خیلی زود گل بزنیم و این مهم بود. خوشحالم که این اتفاق افتاده است.مسابقه سختی بود و ما به عنوان یک تیم، قوی بودیم. هنگامی که ما گل سوم را به ثمر رساندیم، بازی عملا در دست ما بود.

وقتی به مسی گفته شد که آنتونیو کونته در کنفرانس مطبوعاتی او را تحسین کرده ، مسی از مربی ایتالیایی تشکر کرد و گفت من حرف های او را نشنیدم، اما آنها به من گفتند که او چه گفته است، و من بابت این اظهاراتش از او تشکر می کنم.

ستاره شماره 10 بارسا افزود: "من خوشحالم که این شب اینطور به پایان رسید و برای رسیدن به فینال چهارم نهایی،همان چیزی است که می خواستیم، خوشحالم."
انتهای پیام/


مسی: از رسیدن به 100 گل در لیگ قهرمانان خوشحالم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار