یک هشتم نهایی لیگ اروپا؛

تلاش میلان برای فرار از حذف مقابل آرسنال/ اتلتیکو در روسیه و دورتموند در اتریش به دنبال صعود

تکلیف مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، امشب با برگزاری هشت دیدار مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تکلیف مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، امشب با برگزاری هشت دیدار مشخص می شود و هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی معرفی خواهند شد.

آرسنال - میلان (2 - 0)

شاگردان جنارو گتوزو پس از عملکرد دور از انتظار و ضعیف مقابل توپچی های لندن در مسابقه رفت در ورزشگاه سن سیروی میلان و شکست 2 بر صفر مقابل این تیم، امشب ساعت 23 و 15 دقیقه کار بسیار دشواری را در لندن برای صعود به مرحله بعد خواهند داشت.

شاگردان ونگر پس از چهار شکست پیاپی و بالا رفتن فشار انتقادات هواداران ، 2 پیروزی بسیار خوب مقابل میلان در سن سیرو و واتفورد در لیگ جزیره به دست آوردند تا فشار کمی از روی ونگر برداشته شود. در طرف مقابل میلان از هشت مسابقه آخر خود در همه رقابت ها هفت بازی را پیروز شده و تنها شکست آنها مقابل آرسنال بود. روند خوب روسونری باعث شده بود تا هواداران این تیم نسبت به تیمشان بسیار امیدوار شوند اما عملکرد ضعیف مقابل توپچی ها آنها را دوباره دچار تردید کرد.

به نطر می رسد با توجه به وضعیتی که دو تیم در جدول لیگ های کشورشان دارند، قهرمانی در این مسابقات تنها راه حضور آنها در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده باشد.

آرسنال در 5 بازی از 7 بازی قبلی در لیگ اروپا کلین شیت کرده است.

آرسنال از 11 مرحله قبلی که در آن ها در دور رفت پیروز بوده، صعود کرده است.

هیچ تیم ایتالیایی پیش از این در لیگ اروپا و در لندن، موفق به پیروزی نشده است.

ترکیب احتمالی 2 تیم:

آرسنال (1-3-2-4): اوسپینا، مونرئال، کوشیلنی، موستافی، بیرین، ژاکا، رمزی، اوزیل، مخیتاریان، ویلشر، ولبک

میلان ( 2-4-4): دوناروما، بونوچی، رومانیولی، رودریگز، بورینی، بیلیا، کسیه، بوناونتورا، سوسو، کوترونه، آندره سیلوا

لوکوموتیو مسکو - اتلتیکو مادرید (0-3)

نخستین مسابقه امشب از ساعت 19 و 30 دقیقه بین تیم های لوکوموتیو و اتلتیکو در شهر مسکو برگزار می شود. شاگردان سیمئونه پس از حذف از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، در تلاشند تا قهرمانی لیگ اروپا را به دست آورند. این تیم در رقابت های لالیگا با کسب 64 امتیاز در رده دوم قرار دارد و اختلافش با بارسلونا صدرنشین، هشت امتیاز است. اتلتیکو در 11 دیدار گذشته اش در همه رقابت ها موفق به کسب 10 پیروزی شده و تنها باخت این تیم به دیدار مقابل بارسا برمی گردد که با ضربه کاشته مسی، آنها مغلوب کاتالان ها شدند و امیدشان برای کسب عنوان قهرمانی کمرنگ شد.

در طرف دیگر لوکوموتیو که در بازی رفت با سه گل مغلوب مادریدی ها شد و امید چندانی برای صعود ندارد، در لیگ روسیه با اختلاف هشت امتیازی نسبت به تیم دوم صدرنشین است. آخرین شکست آنها در مسابقات رسمی پیش از دیدار مقابل اتلتیکو به چهار ماه قبل برمی گشت. شاگردان یوری سمین امیدوارند با استفاده از شرایط آب و هوایی و سرمای روسیه، اتلتیکو را زمین گیر کنند.

سالزبورگ - دورتموند (2 - 1)

دیگر دیدار مهم امشب از ساعت 23 و 15 دقیقه بین تیم های سالزبورگ اتریش و دورتموند آلمان برگزار می شود. تیم اتریشی در دیدار رفت در وستفالن موفق به کسب یک نتیجه عالی و شکست 2 بر یک زنبورها شد و حال در ورزشگاه خانگی خودشان می خواهند جشن صعود برپا کنند.

دورتموند این فصل نتایجش سینوسی بوده و اکنون در بوندس لیگا پس از بایرن مونیخ و شالکه در رتبه سوم قرار دارد. آنها ابتدای هفته یکی از رقبای اصلی خود در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده یعنی اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه سه بر 2 از پیش رو برداشتند.

زنبورها نیز مثل اتلتیکو ابتدا در لیگ قهرمانان حاضر بودند و پس از سوم شدن در مرحله گروهی راهی این مسابقات شدند و امیدوار بودند تا به مراحل پایانی این رقابت ها برسند. حال با توجه به شکست در خانه در بازی رفت کارشان برای صعود از این مرحله بسیار دشوار شده است.

در طرف مقابل سالزبورگ اتریش با اختلاف هشت امتیازی نسبت به تیم دوم ، صدرنشین لیگ اتریش است و در فاصله 2 هفته مانده به پایان این رقابت ها قهرمانی اش را در این لیگ قطعی کرده است و حال به دنبال پیشروی در لیگ اروپاست.

دیگر مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به شرح زیر است؛

لیون فرانسه - زسکامسکو روسیه (1-0)

اتلتیکو بیلبائو اسپانیا - مارسی فرانسه(1 -3)

ویکتوریا پلژن- اسپورتینگ لیسبون پرتغال (0 -2)

دیناموکیف اوکراین- لاتزیو ایتالیا (2 - 2)

زنیت روسیه - لایپزیش آلمان ( 1 -2)

انتهای پیام/

دیدارهای  مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار