دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سروآباد گفت: ایجاد اشتغال برای معتادین بهبودیافته از نیازهای اساسی جامعه است و بایدمنظور تسهیلاتی با سود کم به این افراد پرداخت شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ حسینی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سروآباد شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی سروآباد، با ارائه گزارشی از عملکرد این شورا، گفت: در سال‌جاری 50 نفر معتاد در شهرستان سروآباد شناسایی و به کمپ ترک اعتیاد معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعدادی از این افراد بهبود پیدا کرده‌اند، گفت: کلاس‌های ان‌ای در این شهرستان برگزار شد و استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

حسینی بیان کرد: ایجاد اشتغال برای معتادین بهبودیافته از نیازهای اساسی این جامعه بوده و به همین منظور تسهیلاتی با سود کم به این افراد پرداخت می‌شود.

وی نظارت جدی بر روند پرداخت و هزینه‌کرد این تسهیلات را ضروری خواند و افزود: متاسفانه در برخی موارد شاهد دریافت این تسهیلات و فروش آن در بازار هستیم که باید جلوی این کار گرفته شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سروآباد تصریح کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به معتادین بهبودیافته باید با ساز و کار مناسب تا اطمینان از ایجاد و پایداری اشتغال نظارت شود.

وی اذعان داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی و آگاه‌سازی در زمینه تاثیرات مخرب اعتیاد به مواد مخدر از سوی دبیرخانه شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ د م

برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه تاثیرات مخرب اعتیاد به مواد مخدر در سروآباد

برچسب ها: اشتغال ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.