جشن درخت آرزوها در سنندج برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از برگزاری جشن درخت آرزوها باهدف جمع‌آوری کمک برای کودکان نیازمند در سنندج خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی کردستان، محمد رسول شیخی زاده، بابیان اینکه این مراسم باهدف جمع‌آوری کمک برای کودکان نیازمند و دومین بار در سطح استان کردستان با مشارکت خیران برگزار می‌شود، گفت: با برگزاری این مراسم زمینه برآورده کردن نیازها و آرزوهای کودکان یتیم و محسنین فراهم خواهد شد.

 وی افزود: خیران می‌توانند با مشارکت در این کار خدا پسندانه با اهداء کمک‌های خود به‌صورت نقد، کالا و یا در قالب ارائه خدمات در جهت برآورده نمودن نیازها و آرزوهای این کودکان در آستانه سال نو کمک کنند.

شیخی زاده افزود: این مراسم همزمان با ۱۹ اسفند جاری در سالن سینما بهمن سنندج ساعت ۲۰:۳۰ و با حضور و مشارکت خیران برگزار می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه هم‌اکنون هفت هزار کودک یتیم و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند، گفت: یکی از طرح‌های ارزشمند این نهاد که باهدف حمایت از این کودکان اجراشده است طرح اکرام ایتام و محسنین است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بابیان اینکه خیران می‌توانند با تحت حمایت قرار دادن یک و یا چند کودک یتیم و محسنین به‌صورت ماهانه کمک‌های خود را به‌حساب این کودکان واریز کنند، افزود: کودکان محسنین شامل کودکانی می‌شود که به دلیل مشکلات مختلف سرپرست آنها، در تامین مایحتاج زندگی خود ناتوان هستند و نیازمند کمک و یاری خیران هستند.

انتهای پیام/م

 برگزاری جشن درخت آرزوها در سنندج

 

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.