آغاز توزیع میوه شب عید در 25 نقطه از سطح شهر اردبیل

مدیر عامل سازمان میوه و میادین شهرداری اردبیل از آغاز توزیع میوه‌های تنظیم بازار در 25 نقطه از سطح شهر اردبیل خبر داد.

فخرالدین نصیری، مدیر عامل سازمان میوه و میادین شهرداری اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در25  نقطه از سطح شهر اردبیل با همکاری جهاد کشاورزی و تعاون روستایی میوه مورد نیاز شهروندان را در شب عید توزیع خواهیم کرد که در این زمینه هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازمن انجام شده و تعامل و مشارکت مطلوبی در این حوزه در اردبیل وجود دارد.

وی افزود: توزیع میوه شب عید مورد نیاز شهروندان از 23 اسفندماه آغاز شده و پرتقال با قیمت هر کیلو یک هزار و 500 تومان و سیب یک هزار و 700  تومان در سطح شهر عرضه می‌شود.

مدیر عامل سازمان میوه و میادین شهرداری اردبیل بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا به شکلی منظم در زمینه توزیع میوه شب عید در سطح شهر اردبیل اقدامات لازم انجام شود که جلب رضایتمندی مردمی از نحوه توزیع این میوه‌های شب عید در اولویت بوده و در این زمینه اهتمام جدی داریم.

نصیری با بیان اینکه میوه شب عید مورد نیاز مردم به اندازه کافی تامین و ذخیره‌سازی شده است، افزود:‌ مردم نگران تامین میوه شب عید نباشند چرا که در این زمینه هیچ گونه مشکل و دغدغه‌ای وجود ندارد و مردممی‌تواند نسبت به تهیه میوه موردنیاز خود در ایام نوروز از مناطق تعیین شده اقدام کنند.

وی اظهار کرد:‌ مناطق تعیین‌شده برای توزیع میوه شب عید بعد از شروع سال جدید تا پایان تعطیلات در برخی مناطق فعال خواهد بود و نسبت به توزیع میوه شب عید به مردم اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/ح

مردم نگران تامین میوه شب عید نباشند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار