مدیرکل دفتر استاندار اردبیل؛

پیوست رسانه ای تنظیم بازار نوروزی به استان اردبیل ابلاغ شد

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل از ابلاغ پیوست رسانه ای تنظیم بازار شب عید و تعطیلات نوروز 1397 به استان اردبیل خبر داد.

فرزاد قلندری، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: به منظور افزایش همکاری و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی مرتبط و اطلاع رسانی از خدمات ادارات به مردم در آستانه فرارسیدن سال نو، این دستور العمل طراحی و به استان ها ابلاغ شده است.

وی کمک به آرامش بخشی به فضای عمومی کشور و بازار در آستانه تعطیلات نوروز و استفاده بهینه مردم از خدمات دولتی را از دیگر اهداف مورد نظر عنوان کرد و ادامه داد: دستگاه های مخاطب این پیوست، از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و چند دستگاه دیگر در راستای شعار «دولت تعطیل نیست» مفاد دستورالعمل را تا 15 فروردین سال آینده اجرایی می کنند.

قلندری یادآور شد: فعالیت های مربوط به تنظیم بازار شب عید، برخلاف شبهه افکنی عده ای، اقدامات نمایشی نیستند و مطابق پیش بینی و الزام مصرح در پیوست یاد شده، باید اطلاع رسانی شفاف، دقیق و منسجمی در این خصوص با تعیین سخن گوی واحد از سوی ستاد تنظیم بازار صورت پذیرد.

وی خاطرنشان شد: مطابق بند دیگری از دستورالعمل مذکور، فرمانداران طی بازدیدهای لازم بر نحوه ارایه خدمت به مسافران در تمامی شهرهای شهرستان محل ماموریت خود نظارت خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح تنظیم بازار در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار