چلسی به دنبال انتقام از برنلی/ آغاز هفته‌های سرنوشت ساز برای یوونتوس

رقابت‌های فوتبال باشگاهی در اروپا، امروز (شنبه)، در لیگ‌های مختلف پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های فوتبال باشگاهی در اروپا، امروز (شنبه)، در لیگ‌های مختلف پیگیری می‌شود.

لیگ جزیره:

چلسی به دنبال انتقام از برنلی/ آغاز هفته‌های سرنوشت ساز برای یوونتوس

*چلسی - برنلی

بازیکنان چلسی که در هفته‌های گذشته در یکی از ضعیف‌ترین فرم‌های چند سال اخیر خود قرار داشتند و سرانجام توانستند در بازی هفته گـذشته طعم پیروزی را بچشند و به سختی کریستال پالاس را شکست دهند.۴ شکست و ۳ پیروزی حاصل کار شاگردان کونته در هفت هفته اخیر بوده است و آن‌ها با ۵۶ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته اند. آبی های لندن در تعقیب تیم‌های بالاتر از خود در جدول هستند تا بتوانند سهمیه چمپیونزلیگ را برای فصل آینده کسب کنند موضوعی که بسیار سخت و دور از انتظار به نظر می‌رسد. چلسی هفته گذشته در دور برگشت مرحله یک هشتم لیگ اروپا وداع تلخی با این مسابقات داشت و با نتیجه سنگین سه بر صفر مغلوب کاتالان‌ها شد تا هم از صعود به جمع هشت تیم بازبماند و هم جایگاه کونته بیش از پیش در این تیم به خطر بیافتد. پیروزی و یا باخت هیچ تاثیری در جایگاه شاگردان کونته در جدول نخواهد داشت.

چلسی، داوید لوییز و روس بارکلی را به دلیل مصدومیت برای دیدار با برنلی در اختیار ندارد.

در طرف مقابل برنلی در حال حاضر در رده هفتم جدول قرار گرفته است. آن‌ها در ۷ دیدار اخیرشان صاحب 2 پیروزی، سه تساوی و ۲ شکست شده اند. بازیکنان برنلی امیدوار هستند بتوانند با کسب سه امتیاز در دیداری خانگی هم روند پیروزی هایشان را ادامه دهند و هم امیدهایشان را برای کسب سهمیه لیگ اروپا در فصل آینده زنده نگه دارند. جاناتان والترز، روبرت بردی، اسکات آرفیلد و استیون دفور از غایبان برنلی در بازی مقابل بازنشسته‌ها هستند.

در ۶ تقابل اخیر ۲ تیم سه پیروزی سهم چلسی بوده،۲ دیدار به تساوی انحامیده و یک پیروزی هم نصیب برنلی شده است.

*لیورپول - واتفورد

لیورپول شرایط خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر انگلستان دارد و با ۶۰ امتیاز و اختلافی یک امتیازی نسبت به تاتنهام در رده چهارم جدول جا خوش کرده است. آن‌ها تا پیش از شکست مقابل منچستریونایتد در رتبه سوم حضور داشتند، اما شکست در تئاتر رویا‌ها باعث شد تا سقوط یک پله‌ای در جدول را تجربه کنند و امیدهایشان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کاهش یابد. قرمز‌ها در ۶ بازی اخیر خود ۴ پیروزی، یک تساوی بدست آورده اند و تنها شکست آن‌ها در این مدت به بازی هفته گذشته و در مقابل شاگردان آقای خاص برمی گردد و این نشان می‌دهد در فرم مطلوبی قرار دارند. شاگردان یورگن کلوپ به خوبی می‌دانند که در این هفته‌های پایانی به تمامی امتیازات نیاز خواهند داشت تا در جمع چهار تیم برتر لیگ کار خود را در این فصل به اتمام برسانند. آدام بوگدان تنها غایب لک لک‌ها در این بازی است.

واتفورد با ۳۶ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته است. آن‌ها در ۶ بازی اخیر خود، ۳ پیروزی، ۲ شکست و یک تساوی متحمل شده اند.آن‌ها رقابت نزدیکی برای کسب سهمیه اروپایی دارند و یک پیروزی می‌تواند آن‌ها را خوشبخت کند. بازیکنانی، چون کریستین کاباساله، کریک کت کارت، جرارد دلوفئو، واگوئه، ناتانیل چالوبا، تام کلورلی، تامی هوبان و یونس کابوی لیست بلند بالای غایبان واتفورد را در این بازی تشکیل می‌دهند.

در پنج دیدار اخیر ۲ تیم، سه پیروزی نصیب لک لک‌ها شده، یک تساوی و یک برد هم برای واتفورد بدست آمده است.

برنامه دیدارهای لیگ جزیره:

چلسی به دنبال انتقام از برنلی/ آغاز هفته‌های سرنوشت ساز برای یوونتوس

لیگ ایتالیا:

چلسی به دنبال انتقام از برنلی/ آغاز هفته‌های سرنوشت ساز برای یوونتوس

*یوونتوس - اسپال

شاگردان آلگری که در بازی‌های اخیر خود موفق به پیروزی شده اند و با پیروزی هفته گذشته در بازی معوقه مقابل آتالانتا توانستند اختلافشان را با تیم ناپولی از یک امتیاز به چهار امتیاز افزایش دهند و صدرنشینی شان را تثبیت کنند. شاگردان آلگری ۶ بازی اخیرشان را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و در فرم فوق العاده و استثنایی قرار دارند. فردریکو برنادسکی و خوان کواردادو از غایبان یوونتوس در این دیدار هستند.

اسپال با ۲۴ امتیاز در رده هجدهم جدول قرار گرفته است. آن‌ها در ۵ بازی اخیر، ۲ شکست ، ۲ پیروزی و یک تساوی کسب کرده است. اسپال احتمالا کار دشواری با توجه به فرم عالی بانوی پیر پیش رو دارد. باخت مقابل یووه ممکن است بیش از پیش حکم سقوط اسپال را به لیگ دسته اول قطعی کند. مارکو بوریلو و متییلو قادر به همراهی اسپال در این بازی نیستند.

برنامه دیدارهای لیگ ایتالیا:

چلسی به دنبال انتقام از برنلی/ آغاز هفته‌های سرنوشت ساز برای یوونتوس

انتهای پیام/

پیش بازی مسابقات اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار