مشهد آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی شد

۲۳ دستگاه ستاد خدمات زائر در مشهد از امروز کار خود را برای خدمت رسانی به میهمانان نوروزی آغاز کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، استاندار خراسان رضوی در مراسم آغاز به کار ستاد خدمات زائر در مشهد گفت: ستاد خدمات سفر در طول سال فعال است و در ایام مناسبتی امام رضا و نوروز بصورت فشرده و خاص کار خود را دنبال میکند.

علیرضا رشیدیان افزود: ۱۲ کمیته در این ستاد مشغول به فعالیت در حوزه‌های اجرایی، امنیتی و خدماتی هستند و تمامی دستگاه‌های متولی در آمادگی کامل به سر میبرند.

رییس ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: در طول سال جاری نزدیک به ۱۰ درصد افزایش زائر داشتیم و از ۲۵ اسفند سال ۹۵ تا ۱۷ فروردین ۹۶ بیش از ۷ درصد نسبت به سال‌های گذشته مسافر وارد مشهد شد که پیش بینی میشود امسال بیش از ۸ میلیون زائر و مسافر وارد مشهد شوند.

رشیدیان متوسط اقامت در مشهد را ۳ روز عنوان کرد و افزود: با آماده کردن بسته‌های گردشگری و خدماتی از جمله باغ موزه و موزه‌ها و برنامه فرهنگی امیدواریم مدت اقامت افزایش دهیم.
 

مشهد آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است


شهردار مشهد هم در این مراسم گفت: مشهد آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است و کل شهر گل آرایی و المان‌های مربوط به عید نصب شد.

قاسم تقی زاده خامسی افزود: ۳۰ هزار متر مربع پارکینگ، یک پارک سوار با ظرفیت یکهزار خودرو و افتتاح میدان سعدی و راه اندازی اپلیکیشن معرفی اماکن دیدنی و خدماتی مشهد برای زائران از مهمترین برنامه‌های اجرایی شهرداری مشهد است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد هم گفت: از امروز ۲۳ دستگاه اجرایی کار خود را برای خدمت رسانی به میهمانان نوروزی آغاز کردند.

خلیل الله کاظمی افزود: مانور خدمات هم در فضای ۵۰۰ مترمربعی سرپوشیده و ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربعی روباز در کمپ غدیر مشهد شروع بکار کرد.
 
انتهای پیام//ا.س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار