استقرار یک دستگاه آمبولانس در زندان جیرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:یک دستگاه آمبولانس توسط دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برای ارائه خدمات درمانی به زندانیان در زندان جیرفت مستقر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور متولی امر سلامت مردم مناطق خود هستند، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هم که متولی سلامت تمامی مردم حوزه‌های تحت پوشش در جنوب کرمان است در حد توان در راستای ارتقای بهداشت و درمان تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه کسانی که به دلایلی خواسته یا ناخواسته در ندامتگاه هستند از دید متولیان سلامت با افراد دیگر جامعه برای دریافت خدمات بهداشت و درمان فرقی ندارند افزود: مانند سایر افراد جامعه در قبال سلامت زندانیان احساس مسئولیت می‌کنیم و با توجه به درخواست مدیریت زندان در راستای رفع بخشی از مشکلات درمانی زندانیان زندان جیرفت یک دستگاه آمبولاس در این محل مستقر می‌شود.

قاسم زاده ضمن قدردانی از توجه مسئولان زندان جیرفت به وضعیت سلامت و بهداشت زندانیان تصریح کرد: سلامت جامعه مربوط به همه اقشار است و هر حوزه باید در این زمینه نقش خود را ایفا کند تا با همکاری بتوانیم گام‌های مؤثرتری در ارتقای سلامت روحی و جسمی جامعه برداریم.

همچنین احمد علی انجم روز رئیس دادگستری جیرفت در این آیین ضمن تقدیر از توجه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به سلامت زندانیان گفت: این اقدام با توجه به جمعیت زیاد زندان جیرفت که مشکلاتی هم در بخش درمان دارند، ضروری بود، که امروز شاهد تحقق آن هستیم و تا حدودی مشکلات درمانی مددجویان برطرف می‌شود.

رئیس دادگستری جیرفت با اشاره به لزوم مشارکت سایر نهاد‌ها در رفع مشکلات زندانیان در حد توان اظهار کرد: برخی افراد به دلیل اختلافات و مشکلاتی مالی زندانی هستند و نیازمند کمک خیرانی که آن‌ها را کمک کنند تا به جامعه برگردند لازم است خیران در این راستا کمک و توجه بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/ی

زندانیان جیرفت نیازمند کمک خیران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار