ثبت احوال در مرداد 96؛

نزدیکترین اداره پست به محل سکونت شما کجاست؟/ آدرس دفاتر پیشخوان دولت

در این بسته خبری مهم ترین رویدادهای ثبت احوال در مرداد 96 را مشاهده می کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری مهم ترین رویدادهای ثبت احوال در مرداد 96 را می خوانید.

چگونه کارت هوشمند ملی بگیریم؟/ پایان سال 96 آخرین زمان اعتبار کارت های ملی


دریافت کارت هوشمند ملی نیازمند گذراندن مراحلی است که در این گزارش با روند دریافت آن آشنا می شویم. افرادی که تاریخ صدور کارت آنها از سال 80 تا 89 است، از آغاز سال آینده کارت‌های ملی آنها فاقد اعتبار بوده و برای اینکه این عزیزان در ادارات با مشکل مواجه نشوند باید کارت هوشمند خود را دریافت کنند.

 

2 میلیون کارت ملی هوشمند آماده تحویل/ مردم تحویل نگیرند، امحا می کنیم


سیف اله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال در هفتم مرداد گفت: بیش از ۲ میلیون کارت هوشمند صادره در دفاتر پست موجود است که صاحبان آنها برای دریافت آن اقدام نکرده اند.

وی افزود: پیش ثبت نام به راحتی قابل انجام است و افراد می‌توانند با رایانه شخصی خود نیز این کار را انجام بدهند. پس از این مرحله، آدرس یک مرکز پیشخوان در اختیار افراد قرار می‌گیرد که فرد درخواست دهنده کارت ملی هوشمند باید به این مرکز مراجعه کند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال از راه اندازی ایستگاه‌های سیار به منظور ثبت نام هوشمند کارت ملی خبرداد و تصریح کرد: مقرر شده تا پایان مرداد ماه ایستگاه‌های سیار ثبت نام کارت ملی هوشمند نیز فعالیت خود را آغاز کنند.

 

نزدیکترین اداره پست به محل سکونت شما کجاست؟


در این گزارش به معرفی و آدرس شعب شرکت پست در پایتخت می پردازیم. ایرانی ها اولین ملتی بودند که در حدود سه هزار سال پیش در موضوع جابه جایی کالا پیش قدم شدند.و اقدام به تاسیس تشکیلات منظم پست کردند که در آن سال ها تحت عنوان چاپار فعالیت داشت.  این روزها پست بار،‌تعویض کارت ملی و شناسنامه « اعلام مفقودی کارت های شناسایی مفقودی و غیره از بیشترین مراجعات مردم به اداره پست محسوب می شود.

 

آدرس دفاتر پیشخوان دولت/ نزدیکترین دفتر پیشخوان به شما کجاست؟


در این گزارش به معرفی و ارائه آدرس شعب دفاتر پیشخوان دولت در پایتخت می پردازیم.در ایران حدود 16 هزار دفاتر پیشخوان دولت فعالیت دارد که از این تعداد 823 دفتر در پایتخت فعال است.در دفاتر پیشخوان دولت خدماتی همچون امور بیمه ای، صدور کارت‌های دانشجویی، خدمات مخابراتی، فروش شارژ و صدور سیم کارت و تغییر مالکیت سیم کارت و غیره ارائه داده می شود.این دفاتر به ازای هر 20 هزار نفر جمعیت ایجاد می شوند.

انتهای پیام/

مهمترین اخبار ثبت احوال در مرداد 96

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار