اعلام محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در فارس

محدودیت‌های ترافیکی طرح نوروز ۹۷ با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل تردد در استان فارس اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید احمدی سرپرست مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: محدودیت‌های در نظر گرفته شده شامل محدودیت محور‌های ممنوعه، محدودیت‌های کلی، محدودیت محموله‌های ترافیکی و محدودیت خودرو‌های حامل مواد سوختی اعمال می‌شود.

وی افزود: در محور‌های شیراز- نورآباد- گچساران و شیراز- کازرون - بوشهر و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت هفت صبح الی ۲۴ و در تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند ۹۶ و یکم، چهارم، دهم، دوازدهم، چهاردهم و هفدهم فروردین ۹۷ ممنوع است.

احمدی با بیان اینکه تردد خودرو‌های حامل مواد فاسدشدنی و تانکر‌های حامل مواد سوختی که از پلیس راهور ناجا مجوز دارند از ممنوعیت‌ها مستثنی خواهند بود، گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ ۱۳ فروردین در تمام کشور ممنوع شده است.

وی اظهار کرد: تردد کامیون‌های حامل کود شیمیایی به جز تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند ۹۶، چهارم، پنجم، دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه ۹۷ با رعایت مقررات و ضوابط در جاده‌های سراسر کشور بلامانع است.

احمدی ادامه داد: تردد موتورسیکلت در آزادراه، بزرگراه و راه‌هایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس بیان کرد: در خصوص محدودیت تردد محموله‌های ترافیکی نیز گفت: صدور مجوز برای خودرو‌های ترافیکی از ۲۶ اسفند تا ۱۴ فروردین ممنوع شده است؛ جابه‌جایی محموله‌های ترافیکی که از قبل پروانه عبور برای آن‌ها صادر شده، در تمام راه‌های اصلی برون شهری از ساعت ۷ صبح روز ۲۶ اسفند تا ۷ صبح روز ۵ فروردین و همچنین ۷ صبح روز ۹ فروردین تا ۷ صبح روز ۱۵ فروردین ممنوع است.

وی، در خصوص محدودیت‌های خودرو‌های ترانزیت حامل مواد سوختی یادآور شد: ورود و تردد خودرو‌های ترانزیت مواد سوختی در داخل کشور از ساعت ۷ صبح روز ۲۶ اسفند تا ۷ صبح روز ۶ فروردین و همچنین ۷ صبح روز ۹ فروردین تا ۷ صبح روز ۱۵ فروردین ممنوع خواهد بود.

احمدی تصریح کرد: خودرو‌های مذکور در سایر روز‌های طرح نوروزی صرفاً در طول روز مجاز به حرکت بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل‌های ایمن بین راهی خواهند بود.
انتهای پیام/ر

محدودیت‌های ترافیکی طرح نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار