همزمان با ایام نوروز ؛

اجرای مسابقه عکاسی و فیلم «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه خراسان رضوی

با هدف ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) و آشنایی با آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه خراسان رضوی مسابقه عکس و فیلم یک دقیقه‌ای در ایام نوروز برگزار می‌شود.

اجرای مسابقه عکاسی و فیلم «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: زیارت در بقاع متبرکه، طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه در ایام نوروز شامل نماز جماعت، حجاب و عفاف، عرضه محصولات فرهنگی، خدمات رفاهی ارائه شده به زائرین موضوعات این مسابقه است.

سید محمد فتحی افزود: رشته‌های مسابقه عکاسی وفیلم یک دقیقه ای، شامل عکس حرفه ای، عکس موبایلی و فیلم موبایلی است و علاقه مندان می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های خود را جهت شرکت در مسابقه از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۶ لغایت ۱۷ فروردین ۹۷ به ادمین کانال مهر ماندگار به نشانی @MehreMaandegar ارسال کنند.

 مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تصریح کرد: به نفرات اول تا سوم در هر بخش جوایز نفیسی از جمله کمک هزینه سفر به کربلای معلی به ارزش ۱۰ میلیون ریال، کمک هزینه سفر به شهر مقدس قم به ارزش ۵ میلیون ریال و جایزه ۳ میلیون ریالی و به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان در مسابقه به قید قرعه ۱۰ جایزه ۵۰۰ هزار ریالی اهدا می‌شود.

فتحی ادامه داد: برای شرکت در مسابقه، آثار برتر پس از داوری و تایید هیئت داوران از ۲۶ اسفند در کانال مهر ماندگار قرار می‌گیرد و به ۳ اثر برتر در هر بخش که مورد قبول واقع شوند جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود، مهلت داوری آثار از ۲۶ اسفند ۹۶ لغایت ۱۷ فروردین ۹۷ است.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: شرکت در مسابقه برای عموم آزاد و تصاویر باید بدون هرگونه امضا، لوگو، استیکر، واترمارک، تاریخ قاب باشند. همچنین تصاویر دوربین حرفه‌ای باید در سایز اصلی در فرمت jpeg و به صورت فایل zip ارسال شود.

فتحی تصریح کرد: از دیگر شرایط این مسابقه، ارسال نام و نام خانوادگی، شماره همراه، نام شهر خود، نام امامزاده یا بقعه، به همراه اثر ارسالی است و هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۳ اثر در هر بخش ارسال کند.

وی گفت: فیلم‌های کوتاه حداکثر یک دقیقه و با معرفی نام و شهر محل بقعه باشد و نام شخص ارسال کننده به همراه توضیحات روی فیلم بیان شود، بیان توضیحات مناسب بر روی فیلم در انتخاب فیلم برتر موثر خواهد بود.

انتهای پیام // ف. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.