تیترامشب/ آمادگی دستگاه‌ها در نوروز ۹۷

دستگاه‌های مختلف از جمله امداد و نجات و گردشگری از آمادگی خود برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر دادند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: از ۲۴ تا ۲۹ اسفند سال ۹۶ مجموعا ۱۰۰۲ ماموریت در کشور صورت گرفته است.

او گفت: در مجموع ۵ روز گذشته ۷ هزار نفر از خدمات امداد و نجات ما بهره برده اند که تصادفات رانندگی حجم بالایی از خدمات امداد و نجات را به خود اختصاص داد.

او افزود: ما در تلاشیم تا نیرو‌های خود را در این ایام به مناقطی اعزام کنیم که پرحادثه ترند تا بتوانیم به حادثه دیدگان خدمات مطلوب تری ارائه دهیم.

محمدمحب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم گفت: ما امسال در حوزه گردشگری نوروزی برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته ایم.

او گفت: تلاش کردیم تا با کمک سایر دستگاه قیمت خدمات رفاهی در هتل و حمل و نقل را کاهش دهیم که این در زیرمجموعه جشنواره‌های عیدانه صورت می‌گیرد.

او افزود: قطار افزایش قیمت نداشت که نقش مهمی در موج سفر خوب با افزایش ۸ درصدی شاهد بودیم.

امسال دو جشنواره داریم، یکی حمایت از کالای ایرانی و دیگر رالی تور است. او افزود: رالی تور بدان معنا که مسافران سفری با ایمنی بهره‌مند نسبت به سفر‌های نوروزوی خود اقدام کنند.

او گفت: ما در تلاشیم تا قیمت هتل‌ها و نیز حمل و نق از جمله سفر‌های ریلی را با هزینه‌های کمتر در اختیار مسافران قرار دهیم.

مصطفی خاکساری قهرودی معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی هم گفت: شهر مشهد همیشه یکی از مراکز مورد توجه مسافران داخل و خارج از کشور بوده است.

او افزود: عید و لحظه سال تحویل با توجه به تشرف مقام معظم رهبری به مشهد مقدس، خود باعث می‌شود تا جمعیت کثیری به مشهد سفر کنند.

او گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در تلاش ایم تا زائران سفر نورزی سفر دلچسبی را در سفر به مشهد مقدس تجربه کنند.

منبع:شبکه خبر 

انتهای پیام/

آمادگی دستگاه‌های نوروزی برای تسهیل خدمات رسانی به مسافران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.