15 کشته بر اثر واژگونی اتوبوس مهمانان عروسی+عکس

مردم محلی به سرعت برای کمک‌رسانی اقدام کردند، در غیر این صورت اوضاع برای امداد و نجات سخت‌تر می‌شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛یک دستگاه اتوبوس حامل مهمانان یک عروسی در شهر Sohagpur در منطقه Hoshangabad هند واژگون شد.  
 
در این حادثه 15 تن از جمله یک کودک و هفت زن در صحنه تصادف کشته و 37 نفر زخمی شدند که جراحات برخی از آنها جدی گزارش شده است.  
 
در پی این حادثه Shivraj Singh Chouhan - سروزیر ایالتی، نگرانی عمیق خود را از تصادف این اتوبوس که بین شهرهای Babai و Hoshangabad رخ داد، ابراز داشت و گفت که 150 هزار روپیه به وراث هر یک از فوت‌شدگان و 25 هزار روپیه به افرادی که آسیب‌دیدگی‌شان وخیم است، پرداخت می‌شود.  
 
Priyadarshan Sidhart، یکی از مسؤولان شهر Sohagpur نیز در گفت‌وگو با روزنامه Hitavada گفت که اعضای خانواده Verma برای شرکت در مراسم عروسی یکی از دختران فامیل از شهر Indore عازم شهر Chandameta در منطقه Chhindwara بودند که اتوبوس آنها در یکی از پیچ‌های مسیر در منطقه روستایی Langa Bamhori واژگون شد.  
 
بنا به گفته نیروهای پلیس، مردم محلی به سرعت برای کمک‌رسانی اقدام کردند، در غیر این صورت اوضاع برای تیم امداد و نجات سخت‌تر می‌شد.  
 
15 کشته بر اثر واژگونی اتوبوس مهمانان عروسی+عکس

پلیس اعلام کرد: «راننده نتوانست اتوبوس را در پیچ تند جاده کنترل کند که همین امر موجب وقوع این حادثه ناگوار شد. راننده در اظهارات خود گفته که یک خودرو جلوی اتوبوس پیچیده بود و برای جلوگیری از برخورد با آن، اتوبوس از جاده منحرف و دچار این سانحه شد.»  
 
تعداد تلفات این حادثه ممکن است به خاطر وخامت حال بعضی از آسیب‌دیدگان افزایش یابد.


منبع: شفاف
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار