امدادرسانی به ۹ نفر از مصدومان حوادث رانندگی در اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت:9 نفر بر اثر سوانح رانندگی در جاده های استان اردبیل مصدوم شدند.

بهرام غیبی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در هفته جاری و از شروع طرح ملی امداد و نجات نوروزی، امدادگران این جمعیت به 9 نفر ازمصدومان حوادث رانندگی در جاده های این استان امدادرسانی کرده اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد 2 نفر به صورت سرپایی درمان شده و ۷ نفر هم به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این مدت به 6 حادثه طی امداد رسانی شده است ، اضافه کرد: ۵ فقره از این حوادث، جاده ای و یک مورد هم خدمات حضوری بوده است.

غیبی گفت: در این حوادث به 20 نفر که در حوادث جاده ای آسیب دیده بودند و نیز یک نفر هم به صورت خدمات حضوری امدادرسانی شده اند.

 وی افزود: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان این حوادث 6 تیم عملیاتی، 18 نیروی عملیاتی و ۵ دستگاه خودروی آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات به کار گرفته شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود:20 پایگاه هلال احمر ، 155 پایگاه ایمنی سلامت ثابت و ۲ پایگاه سیار ، 20 پایگاه امداد اورژانس شهری و 37 پایگاه جاده ای ، 12 مرکز امداد خودرو ، 9 راهدارخانه ثابت و ۳ واحد سیار ، 15 باجه اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران در نقاط مختلف شهرها با مشارکت و همکاری نیروهای انتظامی برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی در استان اردبیل به مسافران نورزی ارایه خدمات می کنند .

انتهای پیام/ح

امدادرسانی به مصدومان حوادث رانندگی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.