آغاز عملیات اجرایی نخستین شهربازی سرپوشیده ساوه

در مراسمی عملیات اجرایی احداث نخستین شهربازی سرپوشیده ساوه آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان،  کلنگ نخستین شهر بازی سرپوشیده ساوه به زمین زده شد.

بیک خانی سرمایه گذار این پروژه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛   مساحت زمین واگذار شده را ۷ هزار و ۲۸ متر اعلام کرد و گفت: این مجموعه برای ارائه خدمات تا ظرفیت ۲ هزار نفر پیش بینی شده است.

بیک خانی با بیان اینکه این شهربازی سرپوشیده مجهز ظرف مدت یک سال آینده احداث می‌شود، افزود: برای احداث بنایی به وسعت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع به همراه خرید تجهیزات شهر بازی سرمایه گذاری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال نیاز است.

حجت الاسلام کرمی، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه هم با اشاره به وقفی بودن زمین واگذار شده برای احداث شهربازی سرپوشیده ساوه گفت: این زمین موقوفه سیدرضی، زبیده خاتون و میرزاحسن آقا است که به منظور امور عام المنفعه وقف شده است.

سعید کریمی رئیس شورای اسلامی شهر ساوه هم جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های عمرانی را از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری دانست و گفت: به لحاظ محدودیت در منابع مالی که در حوزه مدیریت شهری بوجود آمده است جذب سرمایه گذار از اولویت‌های شورای شهر و شهرداری ساوه است.

کریمی افزود: آغاز احداث شهر بازی سرپوشیده ساوه نقطه عطفی در توسعه سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی این شهر در سال ۹۷ خواهد بود.

انتهای پیام / ج 


شروع احداث نخستین شهربازی سرپوشیده ساوه

برچسب ها: نوروز ، اخباراقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.