سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان از بازدید بیش از ۶ هزار نفر از قلعه فلک الافلاک خبر داد که نسبت به‌روز قبل افزایش ۳ برابری داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید امین قاسمی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان گفت: در روز ۲۷ اسفند ۲۰۰ نفر، روز ۲۸ اسفندماه هزار و ۳۲۰ و روز ۲۹ اسفند ۲ هزار و ۵۶ گردشگر از مجموعه قلعه فلک‌الافلاک بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد بازدیدکننده شامل بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها و رایگان است، عنوان کرد: در روز ۲۸ اسفندماه ۶ هزار و ۹۲۹ نفر در ستاد‌های اسکان نوروزی و سایر اقامتگاه‌های استان اقامت داشتند و این آمار در روز ۲۹ اسفند به ۱۸ هزار و ۶۳۲ نفر رسیده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان عنوان کرد: روز اول فروردین بیش از ۶ هزار و ۴۱۵ نفر از قلعه فلک الافلاک بازدید کردند که نسبت به‌روز قبل افزایش ۳ برابری داشته است.

وی بابیان اینکه امیدواریم امسال با تمهیدات اندیشیده شده تعداد گردشگران بیشتری از مجموعه فلک‌الافلاک بازدید کنند، عنوان کرد: در تعطیلات نوروزی سال گذشته در مجموع ۱۲۶ هزار و ۹۷۵ نفر از مجموعه تاریخی قلعه فلک‌الافلاک بازدید کرده‌اند که امیدواریم امسال این تعداد افزایش یابد.

انتهای پیام/م

بازدید بیش از ۶ هزار گردشگر از قلعه فلک الافلاک

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.