مطهری: بازی با تونس ثابت کرد تیم ملی در تمام زمینه ها نیاز به پیشرفت دارد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی روند مثبتی دارد اما بازی با تونس ثابت کرد شاگردان کی روش در تمام زمینه ها نیاز به پیشرفت دارند.

حمید مطهری در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل تونس اظهار کرد: بازی با حریفانی مانند تیم ملی تونس سبب می شود تیم ملی کشورمان برای حضور در جام جهانی به آمادگی لازم برسد. البته شکست مقابل این تیم نشان داد کی روش تا جام جهانی باید سطح تیم ملی را در تمام زمینه ها پیشرفت بدهد.

او درباره اشتباهات ساختار دفاعی تیم ملی در بازی با تونس گفت: روی گل تونس ۳ مدافع ما مقصر بودند. با توجه به اینکه کی روش ترکیب های مختلفی‌ را امتحان می کند، ناهماهنگی در پست های مختلف تا حدی طبیعی است اما در مجموع انسجام و ساختار دفاعی تیم ملی نسبت به دوره های قبل بسیار بهتر شده است. با یک گل به خودی نمی توان قضاوت درستی درباره دفاع تیم ملی انجام داد.

مطهری درباره اینکه نمایش تیم ملی برابر تونس تا چه حدی می تواند هواداران فوتبال کشورمان را به نتیجه گیری برابر مراکش امیدوار کند، بیان کرد: بازی های جام جهانی بسیار سخت است اما اهمیت زیادی دارد که ما تا نخستین بازی این رقابت ها که مقابل مراکش برگزار می شود، به آمادگی لازم دست یابیم و از این دیدار امتیاز بگیریم‌. در کل در تمام تورنمنت ها نتیجه گیری در بازی اول می تواند امیدهای یک‌ تیم را به ادامه رقابت ها افزایش دهد.

مربی تیم فوتبال پیکان تهران افزود: بدون شک بازی با تیم هایی مانند تونس و الجزایر کمک می کند تیم ما برای دیدار با مراکش به آمادگی برسد.

کارشناس فوتبال ایران درمورد ارزیابی اش از وضعیت کلی تیم ملی کشورمان گفت: تیم ملی وضعیت مثبتی دارد اما باید بدانیم می خواهیم در جام جهانی در چه سطحی بازی کنیم. کی روش ۷ سال است در ایران فعالیت می کند و با توجه به اینکه در این بازه زمانی یک مربی می تواند با تفکر و تمرکز کامل زمینه صعود تیمش به دور دوم جام جهانی را فراهم کند، انتظار می رود تیم ما هم به دور دوم جام جهانی راه یابد که البته با توجه به همگروهی تیم ملی با اسپانیا، پرتغال و مراکش تحقق این امر بسیار سخت است.

انتهای پیام/


اظهارات حمید مطهری درباره دیدار ایران و تونس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار