حلالی: تونس از تیم ملی کشورمان قوی‌تر بود

اسماعیل حلالی پیشکسوت فوتبال ایران گفت: دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم تونس اولین بازی بود که حریف از ما قوی‌تر بود.

حلالی: تونس کمی از  تیم ملی کشورمان  قوی تر بودپیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بازی دوستانه ایران و تونس اظهار کرد: این اولین بازی دوستانه بود که تیم حریف از ما قوی تر بود و  دیدارهای قبلی بیشتر به نفع تیم ملی برگزار می شد. 

حلالی بیان کرد: تیم ملی تونس خیلی خوب فوتبال بازی می کرد و از این نوع مسابقات دوستانه باید بیشتر برگزار شود که ضعف هایمان را بشناسیم تا در آینده شاهد اتفاق های خوبی باشیم.

او افزود: بازی مقابل تونس محک خوبی برای  تیم ملی فوتبال کشورمان بود. این موضوع بسیار مهم است که باید فاکتورهای مختلفی برای بهبود وضعیت تیم ملی داشته باشیم.

پیشکسوت فوتبال اظهار کرد: تفکرات بازیکنان ما قبل از بازی بسیار مهم است.  ما در جام جهانی های قبل در مقابل تیم های بزرگ از قبل باخته بودیم اما امسال باید به فکر برد باشیم. باخت یا برد در بازی های دوستانه مهم نیست. موضوع اصلی موفقیت در جام جهانی است.

حلالی درباره داوری بازی دیشب گفت: ما به امثال اتفاقاتی که دیشب افتاد عادت کردیم. داورانی که فیفا آن ها را انتخاب کرده شاید اشتباهات کوچک داشته باشند اما هیچوقت احساسی فکر نمی کنند. داور در بازی دیشب بیشتر خطاها به جز صحنه پنالتی را به درستی تشخیص داد.

او در ادامه تصریح کرد: تیم ملی اسپانیا جام جهانی های زیادی را تجربه کرده و با اینکه این تیم  بسیار محکم بازی می کند اما مطمئن هستم  آنها همانند ملی پوشان ما تمام وجودشان را برای بازی نمی گذارند. 

حلالی در پاسخ به این سوال که بازی مقابل الجزایر را چطور پیش بینی می کنبد، گفت: از نظر من بازی مقابل الجزایر بهتر از بازی دیشب خواهد بود. در حال حاضر ما ضعف هایی داریم که باید بازی به بازی رفع شود. ما باید برای مسابقات جام جهانی با حداقل مشکلات وارد میدان شویم و روی جنبه روانی بازیکنان بیشتر کار کنیم. امیدوارم بازی های خوبی را در برابر حریفانمان داشته باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات حلالی درباره بازی ایران و تونس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.