نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پیشرفت اقتصادی باحمایت ازکالای ایرانی تحقق می یابد

نماینده مردم نایین و خوروبیابانک گفت :حمایت از کالای ایرانی رشد اقتصادی را به دنبال دارد و کشور نیازمند اشتغال ، تولید و توسعه است.

عباسعلی پوربافرانی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،درخصوص نامگذاری امسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی ، مسئله اقتصاد را از دغدغه های مهم کشور دانست و گفت : برای توسعه اقتصاد کشور دو مولد اشتغال و تولید نیاز است که این امر باعث شده محوریت شعار امسال حمایت از کالای ایرانی باشد .

وی بیان کرد : حمایت از کالای ایرانی رشد اقتصادی را به دنبال دارد و در واقع کشور نیازمند اشتغال ، تولید و توسعه است .

دبیر فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی از راهکارهای حمایت از کالای ایرانی را بسترسازی فضای کسب و کار در بخش تولید و تسهیل فضای تجاری همچنین هماهنگی میان مسئولان عنوان کرد.

وی در ادامه گفت : واردات کالاهای ضروری جز اصلی اقتصاد می باشد که مجلس شورای اسلامی در حوزه هایی که به واردات نیاز است با افزایش تعرفه واردات می توان حمایت از تولید داخلی را رقم زد .

پوربافرانی همچنین برای جلوگیری از کالای قاچاق افزود : ورود کالای قاچاق و توزیع آن توسط فروشندگان هم علاوه بر اینکه به اشتغال ضربه می زند باعث جلوگیری از توسعه و رشد اقتصادی می شود.

نماینده نایین و خوروبیابانک از تشکیل کمیته های رفع موانع تولید و تسهیل در نایین خبر داد و گفت : این دو کمیته برای حمایت های همه جانبه در حوزه های اشتغال و تولید تشکیل شده که در وهله اول توانستیم مجوزات واحدهایی که نیاز به تسهیلات دارند را برای حمایت از آنان بگیریم.

 

انتهای پیام/م

 

صحبتهای نماینده مردم نایین و خوروبیابانک درخصوص نامگذاری سال 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار